    From: "MaRaL" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Serwer i Neostrada
    Date: Sat, 20 Dec 2003 18:47:50 +0100

    Kiedyś byłem szczęśliwym posiadaczem serwera pocztowego, WWW i FTP na
    Neostradzie (użyłem programu No-IP). Potem zlikwidowałem serwer WWW i FTP,
    ale wciąż miałem serwer pocztowy. Od jakiegoś czasu nie mogę wysłać żadnej
    wiadomości z darmowej skrzynki do serwera, ale na odwrót działa. Zdarzyło
    się tak nagle, pewnego dnia przestało to działać. Próbowałem postawić serwer
    WWW
    i FTP, ale nie działają. Reinstalowałem Windows (mam XP) i też nic.
    Próbowałem używać różnych serwerów (tzn. programów) i też nic nie działa. U
    siebie stronę WWW z mojego serwera mogę wyświetlić, ale na innych
    komputerach nie - "Nie można wyświetlić strony". Co ciekawe mam serwer
    Counter-Strike'a i on działa. Czy ktoś może mi powiedzieć, jaka jest tego
    przyczyna i jak sprawić, żeby wszystko znowu działało? Słyszałem, że
    ostatnio TPSA przydziela adresy IP z puli, która jest blokowana na wielu
    routerach. Czy to prawda? Jeśli tak, to co zrobić, żeby wszystko działało?
    P.S. Już zlikwidowałem te wszystkie serwery!