eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Serwis diesel, Sosnowiec ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 23

  • 21. Data: 2013-02-15 11:57:14
    Temat: Re: Serwis diesel, Sosnowiec ?
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Umyli Ci turbinę za 2000 zł ;-)


    Myta była przy 150kkm za 300, przy 240kkm była wymiana za 2200


    uciu



    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    8012 (20130214) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    http://www.eset.pl lub http://www.eset.com





  • 22. Data: 2013-02-15 13:59:26
    Temat: Re: Serwis diesel, Sosnowiec ?
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 14 lutego 2013 15:24:27 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
    > W dniu czwartek, 14 lutego 2013 15:12:59 UTC+1 użytkownik Dawid napisał:
    >
    > > W dniu 2013-02-14 15:07, m...@g...com pisze:
    >
    > >
    >
    > > > Witam
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Moze ktos polecic dobrego mechanika diesla w Sosnowcu ? Pacjetka to Actavia 1.9
    TDI 90 KM z 2004. Mozliwy problem z turbo (potwierdzalo to 2 mechanikow) i konieczna
    regeneracja. Mam mechanika z audivw.pl na Wojska Polskiego ale za regeneracje turbo
    spiewaja ok 2 tys ... troche drogawo bo regenerowane widze na alledrogo po 800-900
    PLN i do tego roczna gwarancja. Mozecie polecic jeszcze kogos ?
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Pozdrawiam
    >
    > >
    >
    > > > Xiant
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > Co się dzieje?
    >
    > >
    >
    > > Miałem problem z turbo w takiej octawce, mechanicy zabrali się za
    >
    > >
    >
    > > turbinę, a winny był mały sterownik, czujnik.
    >
    > >
    >
    > > Z 3000 tyś zszedłem do 130zł za naprawę.
    >
    > >
    >
    > > Pozdrawiam
    >
    >
    >
    > Witam
    >
    >
    >
    > Zapala sie check engine, badalem VAGiem, wyszukalem otrzymany nr bledu i wychodzi
    na zapchany EGR lub dolot ... Ale o tej turbinie mowil juz drugi mechanik. Miewam
    obawy typowego notlaufu, obroty dochodza do 3 tys a auto jedzie do 120km/h i szybciej
    nie da rady. Teraz jezdze glownie po miescie wiec problemu nie ma, auto przyspiesza
    normalnie, odpala bez problemow, czasami (wyjatkowo) szarpnie przy gaszeniu silnika).
    >
    U mnie w innym silniku podobne zachowanie było przy źle założonym filtrze powietrza.
    Tak więc zanim ci się zabiorą na wymiane grubych spraw warto sprawdzic proste.
    A turbine można by chyba sprawdzic bez jej sciagania i ocenić jak wygląda w środku i
    jakie ma luzy...


  • 23. Data: 2013-02-20 11:22:28
    Temat: Re: Serwis diesel, Sosnowiec ?
    Od: m...@g...com

    Temat ew. regeneracji turbiny stracil nieco na aktualnosci ... Probowalem wymienic
    ten zawor ale, ze mi sie nie udalo odkrecic jednej sruby a nie chcialem szarpac na
    sile to odpuscilem i chcialem podjechac do jakiegos warsztatu by to moze zrobili.
    Skasowalem blad VAGiem, zabralem auto na boczna uliczke i mysle sobie troche go
    przegonie, silnik juz wczesniej pracowal bo troche rano jezdzilem. Gaz, 3 bieg, 4 tys
    obrotow, ok 100 km/h i ... pierdolnelo spod silnika az milo (z tym "milo" to zart),
    auto nie jedzie. Otwieram maske, wszystko zaj.. olejem, slowem cos padlo. Wyjscia nie
    ma, wzywam asistance, auta na srodku drogi nie zostawie. Facet od asistance'a zajzal
    pod maske i mowi, ze wywalilo mi korbowod, dziura w dole silnika i silnik do wymiany
    ...
    Pytanie co moglo byc powodem ? Jakies pomysly ?


    Pozdrawiam
    Xiant

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: