  • 11. Data: 2010-07-13 21:25:22
    Temat: Re: Serwis klimatyzacji, inny niz Gorczewska...
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Jul 2010 13:01:33 +0000 (UTC), "Dman-666"
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    >Szukam kogos kto sie zna, ma zaplecze serwisowe a nie tylko jest specem od
    >"nabijania/odgrzybiania.

    Chłodnice Konarscy na Racławickiej - tam możesz spróbować. Ale IMHO
    będzie cięzko, tak jak na Górczewskiej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2010-07-13 21:34:15
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Na Alei Spoldzielczosci Pracy przy CMT dobrze robia klime, rowniz ciezkie
    > przypadki.

    toście się dogadali
    gdzie Krym gdzie Rzym a już Warszawa i Lublin to rzut beretem :))
    pzdr
    GL

  • 13. Data: 2010-07-13 22:16:45
    Od: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>

    Dman-666 napisał:

> [...]
    > Szukam kogos kto sie zna, ma zaplecze serwisowe a nie tylko jest specem od

    Arkttika przy ul. Szarych Szeregów 5a - nie mam zastrzeżeń, cenowo nie
    najtaniej, ale sensownie - i IMHO rzetelnie.
    Oczywiście chętnie przeczytam opinie innych :).

    --
    Becer

  • 14. Data: 2010-07-13 22:52:29
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2010-07-13 16:13, Dman-666 pisze:
    > Patrze a tu w szybce robal taki: news:i1hoca$1fb$1@news.onet.pl ! Pewnie
    > kiero jakis, ten Robson . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
    > uszy:

    > Wiedzialem, ze znam te ulice...ale ty nie znasz obyczajow PMS ;)
    >
    > Poczytaj Faka ;)

    do faka nie bedzies zmnie odsylal, za mlody jestes. zabieg celowy, na
    mnie DC nie dziala, mieszkalem tam dosyc dlugo, zeby dojsc do slusznego
    wniosku, ze nigdy wiecej ;)

  • 15. Data: 2010-07-13 22:53:06
    Od: Robson <r...@...pl>

    > toście się dogadali
    > gdzie Krym gdzie Rzym a już Warszawa i Lublin to rzut beretem :))

    ;)

  • 16. Data: 2010-07-13 23:49:12
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 13.07.2010 Dman-666 <d...@t...o2.pl> napisał/a:
> [...]
    > Szukam kogos kto sie zna, ma zaplecze serwisowe a nie tylko jest specem od

    Chłodna na przeciwko byłego Krzymka (teraz Maszynownia). Numeru ani
    telefonu nie pamietam. Proste rzeczy (nabicie, diagnoza) zrobili
    rozsadnie i szybko. Jak bedziesz to mozemy isc na kawe ;-)

    Pzdr,

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 17. Data: 2010-07-14 00:14:04
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:slrni3pnqo.thf.karmmnie@chloru.net
    ! Pewnie kiero jakis, ten Adam 'Chloru' Drzewososki . Tak se patrze i
> [...]

    > telefonu nie pamietam. Proste rzeczy (nabicie, diagnoza) zrobili
    > rozsadnie i szybko. Jak bedziesz to mozemy isc na kawe ;-)

    Sprawdzam wszystkie adresy...tego nie wyklczam...zaczynam jutro o 8mej od
    Asko na Minskiej ;>

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 18. Data: 2010-07-14 00:17:45
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 14.07.2010 Dman-666 <d...@t...o2.pl> napisał/a:
> [...]
    > patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Sprawdzam wszystkie adresy...tego nie wyklczam...zaczynam jutro o 8mej od

    Asko to chyba na Ostroroga ... Aseko to na Mińskiej ;)

    Puscilem maila ;)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 19. Data: 2010-07-14 00:52:15
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:i1ijmf$e4u$1@news.onet.pl ! Pewnie
> [...]

    > do faka nie bedzies zmnie odsylal, za mlody jestes. zabieg celowy, na
    > mnie DC nie dziala, mieszkalem tam dosyc dlugo, zeby dojsc do slusznego

    Nie kalendarzem a umyslem wiek sie liczy tutaj ;)
    A gbur zes bos wiedzial o co chodzi od poczatku a i tak wprowadzasz metlik
    w glowy nieczytanych ;-P
    Na przyszlosc - nie masz nic do napisania to nie pisz...keybord warrior na sile
    prostujacy dogmaty.
    Dla mnie EOT...jakby co to priv.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 20. Data: 2010-07-14 01:06:08
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:nbfp365057dn7n647giutcpbh08dcopmif@4ax.com ! Pewnie kiero jakis,
    ten jerzu . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Chłodnice Konarscy na Racławickiej - tam możesz spróbować. Ale IMHO
    > będzie cięzko, tak jak na Górczewskiej.

    Sprobuje zadzwonic jutro...jakos po drodze mam...a Tobie bencki za brak
    namiarow na specow od dCi (pisalem w tej sprawie do kolegi) ;)
    Ale juz znalazlem megafachmanow w Bliznem wiec dzieki uprzejmosci sasiada
    Ci wybaczam ;-)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec