  • 1. Data: 2010-07-13 15:01:33
    Temat: Serwis klimatyzacji, inny niz Gorczewska...
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    ...moglby ktos polecic? Padl elektromagnes przy sprzegle a z warszatem z
    tematu nie ma jak rozmawiac (terminy maja na polowe sierpnia i od tygodnia
    probuje umowic sie na "podjechanie w celu obejrzenia"-na razie bez szans).
    Szukam kogos kto sie zna, ma zaplecze serwisowe a nie tylko jest specem od
    "nabijania/odgrzybiania.

    Fenks from de montajn!

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 2. Data: 2010-07-13 15:06:16
    Temat: Re: Serwis klimatyzacji, inny niz Gorczewska...
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2010-07-13 15:01, Dman-666 pisze:
> [...]
    > Szukam kogos kto sie zna, ma zaplecze serwisowe a nie tylko jest specem od

    Na Alei Spoldzielczosci Pracy przy CMT dobrze robia klime, rowniz
    ciezkie przypadki.

    BTW: czyt asie nie montajn tylko mantyn, jesli juz.

  • 3. Data: 2010-07-13 15:14:28
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 13 Lip, 15:01, "Dman-666" <d...@t...o2.pl>
    wrote:
    > z warszatem z tematu nie ma jak rozmawiac (terminy maja na polowe sierpnia
    > i od tygodnia > probuje umowic sie na "podjechanie w celu obejrzenia"-na razie bez
    szans).

    Ja do nich podjeżdżałem bez umawiania się, z samego rana. Chwila lub
    dwie czekania i zawsze udawało mi się wcisnąć :)

    --
    Gom

  • 4. Data: 2010-07-13 15:20:40
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    j.googlegroups.com !
    Pewnie kiero jakis, ten Gom . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron
    na uszy:

    > Ja do nich podjeżdżałem bez umawiania się, z samego rana. Chwila lub
    > dwie czekania i zawsze udawało mi się wcisnać :)

    2x bylem w ciagu ostatniego tygodnia ;) i powiedzieli "nie nada"!
    Wkurw mam niezly bo w zeszlym roku tak ladnie bylo i niby "jestem ich
    klientem" a jep, taki zonk!
    No cusz...troche sie nie dziwie, ze zarobieni...zniwa maja.
    Fajnie, mam 2 dni na usuniecie usterki :/

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 5. Data: 2010-07-13 15:21:35
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:i1hoca$1fb$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten Robson . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
    uszy:

    > Na Alei Spoldzielczosci Pracy przy CMT dobrze robia klime, rowniz
    > ciezkie przypadki.

    Sprawdze, dzieki za namiar.

    > BTW: czyt asie nie montajn tylko mantyn, jesli juz.

    Grunt, ze zrozumiales ;-P

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 6. Data: 2010-07-13 15:35:57
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dman-666" <d...@t...o2.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:X...@2...180.128
    .149...
> [...]
    > Szukam kogos kto sie zna, ma zaplecze serwisowe a nie tylko jest specem od

    Wiem ze obok mojej roboty robia klimatyzacje, ale nie wiem dokladnie
    jakie zagadnienia (proste czy skomplikowane) tel. 226838633 to jest na ul.
    Hery 25 Auto Perfekt.

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2010-07-13 16:13:58
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

> [...]
    uszy:

    > Na Alei Spoldzielczosci Pracy przy CMT dobrze robia klime, rowniz

    Wiedzialem, ze znam te ulice...ale ty nie znasz obyczajow PMS ;)

    Poczytaj Faka ;)
    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 8. Data: 2010-07-13 17:43:38
    Od: PB <p...@b...pl>

    Tue, 13 Jul 2010 13:01:33 +0000 (UTC), na pl.misc.samochody, Dman-666
    napisał(a):

> [...]
    > Szukam kogos kto sie zna, ma zaplecze serwisowe a nie tylko jest specem od

    Stawki - na terenie Technikum Samochodowego. Jadąc w stronę Arakadii -
    JPII - w lewo w Stawki i przed Shellem jest brama po prawej. Wjechać w
    nią, pojechać prosto ok. 50m i po lewej jest. Robili mi w poprzedniej
    Safranie remoncik klimy z dorobieniem chłodnicy nowej - szybko,
    sprawnie i sensownie cenowo.

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 9. Data: 2010-07-13 18:07:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-07-13 17:43, PB pisze:
> [...]
    > nią, pojechać prosto ok. 50m i po lewej jest. Robili mi w poprzedniej
    > Safranie remoncik klimy z dorobieniem chłodnicy nowej - szybko,

    Przy wymianie tamże chłodnicy klimy, panowie nie zasugerowali wymiany osuszacza.
    I to pomimo, że zdemontowany, stary osuszacz wymskną się mechanikowi z ręki
    i wpadł do miski ze spuszczonym dopiero co płynem z układu chłodzenia...
    Pan Mechanik ("teoria teorią, a praktyka praktyką") wytrząsł tylko glikol
    przez dziurkę i śmiało podjął montaż :)

  • 10. Data: 2010-07-13 20:21:45
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:i1i306$2i28$1@news2.ipartners.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten Jakub Witkowski . Tak se patrze i patrze jak
    nawija makaron na uszy:

    > Pan Mechanik ("teoria teorią, a praktyka
    > praktyką") wytrząsł tylko glikol przez dziurkę i śmiało podjął montaż
    > :)

    belt,
    Do odwaznych swiat nalezy! ;>

    --