  • 1. Data: 2013-10-08 19:39:27
    Temat: Serwis motocykli w Otwocku lub okolicach
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Witam

    Szukam serwisu aby wymienić uszczelniacze przedniego zawieszenia. Czy
    ktoś zna jakiś godny polecenia serwis w Otwocku lub okolicach? Google
    wyrzuciły mi na górze:

    Paweł Hada http://motocykle-otwock.pl/

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2013-10-09 10:26:31
    Temat: Re: Serwis motocykli w Otwocku lub okolicach
    Od: "A-more" <a...@a...aqq.pl>

    > Szukam serwisu aby wymienić uszczelniacze przedniego zawieszenia. Czy ktoś
    > zna jakiś godny polecenia serwis w Otwocku lub okolicach? Google wyrzuciły
    > mi na górze:

    Jedź do Mińska Mazowieckiego - do Wieńka. To jest dobry fachowiec i przede
    wszystkim pasjonat.

    A.

  • 3. Data: 2013-10-10 23:34:36
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-10-09 10:26, A-more pisze:

    > Jedź do Mińska Mazowieckiego - do Wieńka. To jest dobry fachowiec i
    > przede wszystkim pasjonat.
    >
    > A.
    Albo też do Mińska tylko do Dziadka.

    Moje motocykle oprócz mnie dotykać może tylko On i Demczuk.Do Mińska
    masz bliżej.

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 4. Data: 2013-10-12 19:05:09
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Viking pisze:

    > Albo też do Mińska tylko do Dziadka.
    >
    > Moje motocykle oprócz mnie dotykać może tylko On i Demczuk.Do Mińska
    > masz bliżej.

    Możecie jeszcze podać namiary do obu? Google nie pomagają.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2013-10-12 19:08:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    http://lmgtfy.com/?q=demczuk+motocykle&l=1

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 6. Data: 2013-10-12 19:18:46
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    masti pisze:

    > http://lmgtfy.com/?q=demczuk+motocykle&l=1

    Michała znam :) Tyle że mam do niego z 50 km. Chodzi o okolice Otwocka,
    czyli Mińsk

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2013-10-13 17:10:30
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-10-12 19:18, Piotr Rezmer pisze:

    > Michała znam :) Tyle że mam do niego z 50 km. Chodzi o okolice Otwocka,
    > czyli Mińsk

    604697977 Piotr.
    Sorki, bo dopiero dokulałem się z Hartka.