  • 1. Data: 2014-01-20 11:35:57
    Temat: Sferia - ciąg dalszy
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Parę osób się pytało, co dalej ze Sferią:

    Sferia, wraz z otrzymaniem nowej decyzji rezerwacyjnej w paśmie 800 MHz,
    będzie musiała wyłączyć dotychczas użytkowaną sieć CDMA2000. Po tym
    kroku telefony abonentów przestaną działać. Telekom szykuje jednak nową
    propozycję dla swoich klientów

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/sferia-zmigruje-k
    lientow-do-polkomtela,2,3,29786.html

  • 2. Data: 2014-01-21 00:50:52
    Temat: Re: Sferia - ciąg dalszy
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Dnia 2014-01-20 11:35, Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
> [...]
    > będzie musiała wyłączyć dotychczas użytkowaną sieć CDMA2000. Po tym
    > kroku telefony abonentów przestaną działać. Telekom szykuje jednak nową

    Czyli nomady na GSM/UMTS. Jakaś durnota to jest IMHO. Ja rozumiem, że z
    prawnego punktu widzenia numer "stacjonarny" musi być uwiązany do
    konkretnego miejsca (pacz VoIPy :-P). No ale przecież MTR zjechał już
    chyba do poziomu FTR i może można by po prostu stare numery sferyjne z
    SN 22 i 29 zmigrować jako numery wirtualne z przekierowaniem na nowe nry
    komórkowe w Plusie. A wychodzące można by realizować z alternatywnym
    clipowaniem stacjonarnym zamiast plusowego.

    Przemek

  • 3. Data: 2014-01-21 01:15:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-01-21 00:50, Przemysław Kowalik pisze:

> [...]
    > komórkowe w Plusie. A wychodzące można by realizować z alternatywnym
    > clipowaniem stacjonarnym zamiast plusowego.

    A widziałeś, jakie są stawki terminacji w Sferii? :-)

    http://sferia.pl/24,dostep_do_sieci.html

  • 4. Data: 2014-01-21 16:23:37
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Tue, 21 Jan 2014 01:15:29 +0100
    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:
    > A widziałeś, jakie są stawki terminacji w Sferii? :-)

    Haha, 14 groszy brutto :) A to tak można? Jakim cudem ja moge dzwonić po 7gr/min?
    Operator dopłaca?

    P.

  • 5. Data: 2014-01-22 00:34:51
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Dnia 2014-01-21 01:15, Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > A widziałeś, jakie są stawki terminacji w Sferii? :-)
    >
    > http://sferia.pl/24,dostep_do_sieci.html

    No pamiętam, że kiedyś zapodawałeś tu taką stawkę bliższą ówczesnym
    komórkowcom. Nie przyszło mi jednak do głowy, że ona nadal funkcjonuje.
    Czy to obecnie najwyższy TR w w .pl nie licząc premiumów wszelkiej maści
    :-)?

    Przemek