  • 1. Data: 2002-09-26 07:50:08
    Temat: Sferia - koniec wrzesnia blisko, co dalej?
    Od: "Piotr (Pogar) Gardy" <p...@c...org>

    witam.

    Zbliza sie koniec okresu testowego Sferii.. CIekawe co dalej..
    Poki co jestem zadowolony - za takie pieniadze (jak obecnie tzn 45 zl za
    ryczalt internetowy) to sie oplaca..
    Mieszkam na Tarczynskiej, Chello tam nie ma, AsterCity da internet za rok.
    Wiec w takiej cenie sferia sie oplaca..

    CIekawe co dalej? Fakture od nich niedawno dostalem, ale info co bedzie po
    wrzesniu nie.

    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org

  • 2. Data: 2002-09-26 08:11:26
    Temat: Re: Sferia - koniec wrzesnia blisko, co dalej?
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    Piotr (Pogar) Gardy napisał(a):
    : CIekawe co dalej? Fakture od nich niedawno dostalem, ale info co bedzie po
    : wrzesniu nie.

    Bo okres testowy trwa do końca października ?

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... I, hate the rain and sunny weather,

  • 3. Data: 2002-09-26 08:25:14
    Od: "Piotr (Pogar) Gardy" <p...@c...org>

    > Bo okres testowy trwa do końca października ?

    Po tej odpowiedzi zadzwonielm do Sferii i zapytalem.
    Odpowiedzieli mi iz wyslali mi propozycje przedluzenia testowania do konca
    listopada na dotychczasowych warunkach ;)
    No coz - jestem jak najbardziej za ;))

    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org

  • 4. Data: 2002-09-26 10:14:50
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    Piotr (Pogar) Gardy napisał(a):
    : >
[...]
    ^^^^^^^^^

    Jesteś pewien że listopada ?

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... We come from the land of the ice and snow,

  • 5. Data: 2002-09-26 11:11:02
    Od: "Piotr (Pogar) Gardy" <p...@c...org>

    > Jesteś pewien że listopada ?

    tak mi powiedzieli przez telefon.

    --
    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org

  • 6. Data: 2002-09-27 11:21:32
    Od: "Piotr (Pogar) Gardy" <p...@c...org>

    > Odpowiedzieli mi iz wyslali mi propozycje przedluzenia testowania do konca
    > listopada na dotychczasowych warunkach ;)
    > No coz - jestem jak najbardziej za ;))

    Wczoraj ow list dostalem.
    Pisze w nim ze przepraszaja za problemy z korzystanie uslug i w
    rekompensacie proponuje przedluzenie umowy na dotychczasowych warunkach do
    konca listopada.

    Strona Sferii tez sie zaczela zmieniac.

    Ciekawe kiedy wiec ruszaja komercyjnie.

    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org

  • 7. Data: 2002-09-28 08:57:36
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Piotr (Pogar) Gardy <p...@c...org> w artykule news:an1esu$73q$1@news.polbox.pl
    pisze...
    > Wczoraj ow list dostalem.
    > Pisze w nim ze przepraszaja za problemy z korzystanie uslug i w
    > rekompensacie proponuje przedluzenie umowy na dotychczasowych warunkach do
    > konca listopada.

    A mi przysłali info, że przedłużają, ale do końca października...
    Ale ja mam za darmo (była taka promocja)

    > Strona Sferii tez sie zaczela zmieniac.

    No tak, przebudowali stronę z napisem "strona w przebudowie"
    na inną, ale z tym samym napisem, ROTFL!

    > Ciekawe kiedy wiec ruszaja komercyjnie.

    ZTCS to nie wiadomo czy w ogóle ruszą...

    PiotRek
    b...@w...pl

  • 8. Data: 2002-09-30 10:11:53
    Od: "jacek placek" <j...@a...neostrada.pl>

    Użytkownik "Piotr (Pogar) Gardy" <p...@c...org> napisał
    w wiadomości news:amudq8$9o7$1@news.polbox.pl...
    > witam.
    /ciach/
    > CIekawe co dalej?
    Nooo ciekawe, ja od tygodnia nie mogę się zalogować
    a w BOKu słyszę, że "testyją łącze w ekstremalnych
    obciążeniach i kłopoty będą i z działu technicznego
    nie otrzmali informacji kiedy się skończą".

    pozdrowionka
    jacek

  • 9. Data: 2002-10-05 20:41:06
    Od: "Adolfus" <a...@p...onet.pl>

    Cos tam przecieka ze beda trzy (badz cztery) rodzaje abo na: rzyczalt, czas,
    ilosc pobranych danych (i ewentualnie mix nie wiem na czym ma polegac)...

  • 10. Data: 2002-10-30 10:12:28
    Od: "Piotr (Pogar) Gardy" <p...@c...org>

    Dzownielm znow wczoraj do Sferii bo faktury mi nie podeslali a siec dziala
    (aneks podpisalem i odeslalem).
    DOsyalem info ze faktury poszly poznije w tym miesiacu.
    Zapyuatelm tez o ceny - powiediala mi kobieta w BOKu ze w polowie listopada
    maja zostac opublikowane..

    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org