  • 1. Data: 2002-09-24 11:12:27
    Temat: ProFutro i podwyzka dla starszych abonentow
    Od: Radoslaw Pieczonka <g...@p...pl>

    No i stalo sie... dostalem fakture od Futuro i jest z podwyzka.
    Gosc w infolinii twierdzi ze jezeli mam zagwarantowana w umowie
    cene to powinienem zglosic sie do przedstawiciela handlowego
    i to poprawic (no a mam w aneksach do umowy podane dokladne ceny)
    Natomiast ow przedstawiciel handlowy twierdzi ze to zapowiadana
    podwyzka zgodna z regulaminem i "ProFturo ma do tego prawo"

    Czy ktos jest/byl w takiej sytuacji i udalo mu sie wybic im
    z glowy podwyzke?

    --
    PENTEX
    Radoslaw "Goblin" Pieczonka

  • 2. Data: 2002-09-24 15:50:36
    Temat: Re: ProFutro i podwyzka dla starszych abonentow
    Od: Pawel Szymanski <p...@n...pl>

    In article <s...@p...pl>, Radoslaw Pieczonka wrote:
> [...]
    > Natomiast ow przedstawiciel handlowy twierdzi ze to zapowiadana
    > podwyzka zgodna z regulaminem i "ProFturo ma do tego prawo"
    a powiadomili cie jeden okres rozliczeniowy wczesniej o tej podwyzce?
    wg. regulaminu musza to zrobic.
    oczywiscie, ze maja prawo wprowadzic podwyzki ale na okreslonych
    zasadach.

    > Czy ktos jest/byl w takiej sytuacji i udalo mu sie wybic im
    > z glowy podwyzke?

    nie wybijesz niestety. jedyne co to w przypadku gdy nie dostales
    (poleconym) powiadomienia o podwyzce to wyslij im (poleconym)
    zadanie wyjasnienia sprawy i plac - stara kwote faktury.

    Ever

    P.S. poczytaj sobie futuro.dyskusje na ichnim serverze
    --
    Paweł Szymański
    p...@n...pl

  • 3. Data: 2002-09-25 05:41:34
    Od: Radoslaw Pieczonka <g...@p...pl>

    > a powiadomili cie jeden okres rozliczeniowy wczesniej o tej podwyzce?
    > wg. regulaminu musza to zrobic.
    > oczywiscie, ze maja prawo wprowadzic podwyzki ale na okreslonych
    > zasadach.

    No to fakap... ide szukac innego providera... znowu...

    --
    Goblin.

  • 4. Data: 2002-09-25 14:09:48
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > No to fakap... ide szukac innego providera... znowu...

    Spokojnie, kumpel im w Krakowie powiedzial ze jak oni tak to on sobie DSL'a
    z tpsa zalozy a ich ma gdzies, no to laskawie obnizyli podwyzke o 50%.

    W kazdym razie da sie negocjowac.

    Marcin