  • 1. Data: 2010-06-14 06:47:11
    Temat: Sharepoint designer - odświeżenie gridview
    Od: "Nieznany" <2...@g...pl>

    Mam formularz utworzony w Sharepoint Designer. Formularz odwołuje się do
    danych z sql serwera. Na formularzu jest dwa gridview, jeden umozliwia
    dodanie danych (formularz pojedyńczy) a drugi wyświetla zbiorowo dane i
    umożliwa ich edycję.
    Chciałbym, żeby po wprowadzeniu rekordu nastąpiło odświeżenie danych na
    wszystkich gridview. W Visual studio WEB Developer korzystałem z poniższego
    kodu. Czy mozna zrobić coś podobnego w Sharepoint Designer a jeżeli tak
    gdzie i jaki kod należałoby umieścić?

    Protected Sub FormView1_ItemInserted(ByVal sender As Object, ByVal e As
    System.Web.UI.WebControls.FormViewPageEventArgs) Handles
    FormView1.PageIndexChanging
    Call Me.form1.DataBind()
    Call Me.GridView1.DataBind()
    Call Me.GridView2.DataBind()