  • 1. Data: 2009-11-02 17:43:04
    Temat: Siemens S35i do AVR - kilka pytań
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Chcę podłączyć Siemensa S35i do AVRa i mam kilka pytań:

    1. Gdzie podłączyć linie DTC i CTS (piny 7 i 8)?
    2. Jakie są poziomy napięć na RXD i TXD? 3.3V?
    3. Jaka jest wydajność prądowa pinu 4 (BATTERY OUT)? 5mA w szczycie da?

    Pozdr.

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 2. Data: 2009-11-03 08:50:49
    Temat: Re: Siemens S35i do AVR - kilka pytań
    Od: robmac <r...@k...pl>

    Adam Wysocki napisał:
    > Chcę podłączyć Siemensa S35i do AVRa i mam kilka pytań:
    > 1. Gdzie podłączyć linie DTC i CTS (piny 7 i 8)?

    a gdzie masz te linie DTC i CTS wS35, albo w AVRku?
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=siemens+c35+pino
    ut&lr=&aq=f&oq=

    > 2. Jakie są poziomy napięć na RXD i TXD? 3.3V?
    http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=siemen
    s+c35+rs232+voltage&lr=&aq=null&oq=

    > 3. Jaka jest wydajność prądowa pinu 4 (BATTERY OUT)? 5mA w szczycie da?

    ja tam widzę na schematach pin 4 - "Battery (S25 only)"

    pozdrawiam
    Robert
    --
    www.robmac.pl - obudowy dla elektroniki.

  • 3. Data: 2009-11-03 10:23:18
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    robmac <r...@k...pl> wrote:

    > a gdzie masz te linie DTC i CTS wS35, albo w AVRku?
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=siemens+c35+pino
    ut&lr=&aq=f&oq=

    http://gsmserver.com/pinout/siemens/siemens_c25_s25.
    php

    7. Z_CLK - Clock line for accessory bus. Use as DTC In data operation
    8. Z_DATA - Data line for accessory bus. Use as CTS in data operation

    > ja tam widzę na schematach pin 4 - "Battery (S25 only)"

    Tyle w teorii - w praktyce jest tam 3.76V (zmierzyłem).

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 4. Data: 2009-11-03 22:36:51
    Od: robmac <r...@k...pl>

    Adam Wysocki napisał:

    > 7. Z_CLK - Clock line for accessory bus. Use as DTC In data operation
    > 8. Z_DATA - Data line for accessory bus. Use as CTS in data operation

    Nie mam pojęcia do czego te linie. Jak się bawiłem Siemensem (S35 i
    C35)
    połączenie z PC było bezproblemowe z użyciem Rx, Tx i GND (reszta
    niepodłączona).
    Tyle, że jeden z telefonów wymagał dopasowania napięć do max232
    (niestety nie
    pamiętam który).

    > Tyle w teorii - w praktyce jest tam 3.76V (zmierzyłem).

    No to spróbuj go obciążyć np. 10mA i zobacz czy napięcie nie siądzie.
    Nie sądzę, abyś
    podczas próby coś uszkodził.

    pozdrawiam
    Robert