  • 1. Data: 2009-07-03 06:12:48
    Temat: Blokowanie zastrzeżonych w Plusie- chyba nie było
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    "Od 1. lipca do oferty Plusa wchodzi nowa na polskim
    rynku komórkowym usługa Blokowanie połączeń przychodzących
    z numerów zastrzeżonych.

    Włączenie usługi spowoduje, że do abonenta nie będą
    dochodziły żadne połączenia, które nie zaprezentują
    się własnym numerem."

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=15291&w=1

    Nasuwa się tylko jedno słowo: nareszcie :-)

    (co prawda mój telefon automagicznie odsyła
    dzwoniących bez identyfikacji na drzewo, ale ilu ludziom
    ta usługa da wytchnienie od telespamerów...)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 2. Data: 2009-07-03 07:56:52
    Od: "counter" <j...@k...pl>

    > Nasuwa się tylko jedno słowo: nareszcie :-)
    > (co prawda mój telefon automagicznie odsyła
    > dzwoniących bez identyfikacji na drzewo, ale ilu ludziom
    > ta usługa da wytchnienie od telespamerów...)

    E tam, wtedy beda sie prezentowac dowolnym numerem, chocby 22 :)

  • 3. Data: 2009-07-03 09:43:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "counter" <j...@k...pl> napisał w wiadomości
    > E tam, wtedy beda sie prezentowac dowolnym numerem, chocby 22 :)

    Albo i bez prezentacji (i bez flagi zastrzezenia) - jak z Tlenofonu np.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-07-03 09:48:55
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    SDD napisał(a):

    > Albo i bez prezentacji (i bez flagi zastrzezenia) - jak z Tlenofonu np.

    Z regulaminu:
    "W ramach promocji oferowana jest Klientom usługa umożliwiająca
    blokowanie połączeń przychodzących z numerów nierozpoznanych.

  • 5. Data: 2009-07-03 10:01:59
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Dominik & Co ni au koto ha itsumo tanosii

    > (co prawda mój telefon automagicznie odsyła
    > dzwoniących bez identyfikacji na drzewo, ale ilu ludziom
    > ta usługa da wytchnienie od telespamerów...)

    A cóż to za cudo?

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 6. Data: 2009-07-03 10:18:31
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    ALEX Przekliniak napisał(a):

    > A cóż to za cudo?

    Telefon? Benq-Siemens S68 z łatką Blacklist.
    Poza tym, dowolny numer można dodać do grupy, której
    członkowie takoż są odsyłani na drzewo (telefon nie dzwoni).

    Poprzedni (Siemens ME45i) miał to jeszcze bardziej
    rozbudowane- można było włączać/wyłączać wysyłanie na drzewo
    połaczeń bez prezentacji, a dla dowolnego numeru wybrać,
    czy wysyłanie na drzewo będzie polegać na odrzuceniu połączenia
    (dzwoniący dostaje "połączenie zakończone"), zajętości czy
    przerzuceniu na pocztę głosową.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 7. Data: 2009-07-03 10:38:17
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

> [...]

    > czy wysyłanie na drzewo będzie polegać na odrzuceniu połączenia
    > (dzwoniący dostaje "połączenie zakończone"), zajętości czy

    A ja muszę doinstalować taką funkcjonalność jako program symbianowy ehhh.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 8. Data: 2009-07-03 13:32:29
    Od: "Grzegorz Plichta" <g...@q...pl_usun(-)>

    Dominik & Co <D...@i...com> napisał(a):
> [...]
    > z numerów zastrzeżonych.
    >
    > Włączenie usługi spowoduje, że do abonenta nie będą
    > dochodziły żadne połączenia, które nie zaprezentują

    Chyba to jeszcze nie działa do końca dobrze, bo w e-boku
    nie ma nic takiego do aktywacji.

    A tu piszą że jest:
    http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow.cfg/php.exe/e
    nduser/std_adp.php?p_faqid=3789&p_created=1243497277
    &p_sid=9Xik9VBj&p_accessibility=0&p_lva=&p_sp=cF9zcm
    NoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9Mi
    ZwX3Byb2RzPTAmcF9jYXRzPSZwX3B2PSZwX2N2PSZwX3BhZ2U9MS
    ZwX3NlYXJjaF90ZXh0PWJsb2tvd2FuaWUgcG~FgsSFY3plxYQ*&p
    _li=&p_topview=1

    --
    grzegorz

  • 9. Data: 2009-07-03 19:19:04
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > A ja muszę doinstalować taką funkcjonalność jako program symbianowy ehhh.

    Współczuję... Mając ajfona pewnie w ogóle nie miałbyś opcji doinstalowania.
    Nie byłoby tak fajniej? :/ Puknij się w głowę i leć po jabłko...

    --
    Pzdr., Wycior

  • 10. Data: 2009-07-03 19:24:58
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Wycior pisze:

    > Współczuję... Mając ajfona pewnie w ogóle nie miałbyś opcji doinstalowania.
    > Nie byłoby tak fajniej? :/ Puknij się w głowę i leć po jabłko...

    Napisz program. Zarób. Zrób coś. Po co pisać głupoty..

    --
    pzdr, Piotr M