  • 1. Data: 2009-07-03 08:40:12
    Temat: Zamiennik NOKIA BP-6MT
    Od: "WebSmok" <_...@w...pl>

    Czy może mi ktoś polecić producenta zamiennika baterii jak w temacie?
    Jakiś czas temu naciołem się na zakupie pseudo oryginalnej gdzie okazało się
    że nie hologram czyni baterie...:-))
    Pozdrawy.
    WebSmok

  • 2. Data: 2009-07-03 17:36:44
    Temat: Re: Zamiennik NOKIA BP-6MT
    Od: "KS" <s...@w...pl>

> [...]
    > Jakiś czas temu naciołem się na zakupie pseudo oryginalnej gdzie okazało
    > się że nie hologram czyni baterie...:-))

    Witam

    Kupowalem 2 rodzaje baterii BP-6MT. Jedena bateria firmy no-name razem z
    ladowarka. Od poczatku trzymala slabiej o okolo 30-40 % od oryginalnej.
    Natomiast druga bateria firmy Blue Star niczym praktycznie nie rozni sie od
    oryginalu, a kosztuje duzo taniej. Mam ja juz prawie rok i trzyma teraz
    dluzej od oryginalnej.( Fakt ze oryginalna byla czesciej uzywana i ladowana)

    KS

  • 3. Data: 2009-07-04 14:56:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 3 Jul 2009 10:40:12 +0200, WebSmok wrote:
    > Czy może mi ktoś polecić producenta zamiennika baterii jak w temacie?
    >Jakiś czas temu naciołem się na zakupie pseudo oryginalnej gdzie okazało się
    >że nie hologram czyni baterie...:-))

    Zawsze mozna sprobowac zwrocic straszac policja skoro tak :-)

    J.