  • Data: 2023-04-23 13:00:38
    Temat: Sila pobliskich nadajników
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy jest apka pozwalająca sprawdzić siłę sygnału najbliższych nadajników dochodzącego
    do mieszkania biura domu?
    Kiedyś miałem w menu serwisowym, ale to stare dobre fony były pod Symbianem czy Javą.
    Chcę sprawdzić, z czym łączy się karta Vectra. W lokalizacji mam fatalny sygnał Plusa
    (zza siedmiu gór i rzek), doskonały Oranża
    (antena właściwie widoczna z okna), nie wiem za wiele o P4.
    Gwoli sprawiedliwości w innym biurze mam idealnego Plusa nawet w windzie i garażu na
    -2.