  • 1. Data: 2023-04-23 13:00:38
    Temat: Sila pobliskich nadajników
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy jest apka pozwalająca sprawdzić siłę sygnału najbliższych nadajników dochodzącego
    do mieszkania biura domu?
    Kiedyś miałem w menu serwisowym, ale to stare dobre fony były pod Symbianem czy Javą.
    Chcę sprawdzić, z czym łączy się karta Vectra. W lokalizacji mam fatalny sygnał Plusa
    (zza siedmiu gór i rzek), doskonały Oranża
    (antena właściwie widoczna z okna), nie wiem za wiele o P4.
    Gwoli sprawiedliwości w innym biurze mam idealnego Plusa nawet w windzie i garażu na
    -2.

  • 2. Data: 2023-04-23 13:14:43
    Temat: Re: Sila pobliskich nadajników
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Apr 2023 13:00:38 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    > (antena właściwie widoczna z okna), nie wiem za wiele o P4.
    > Gwoli sprawiedliwości w innym biurze mam idealnego Plusa nawet w windzie i garażu

    To, co znam:

    Network Cell Info
    NetMonster

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2023-04-24 12:10:14
    Od: K <...@l...com>

    On 23/04/2023 12:00, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > właściwie widoczna z okna), nie wiem za wiele o P4.
    > Gwoli sprawiedliwości w innym biurze mam idealnego Plusa nawet w windzie

    Cellular-Z w macierzystej sieci, a jesli chcesz dla innych to OpenSignal
    i liczenie na to, ze ktos w tym miejscu byl i raportowal pomiary.