  • 1. Data: 2015-07-29 14:43:52
    Temat: Sim lock - Era - zdejmować czy kupić sim co działa?
    Od: "Velman" <A...@w...pl>

    Mam w szufladzie kilka leciwych telefonów. Chce je rozdać po rodzinie.
    Są w nich simlocki Era gsm.
    I tak się zastanawiam czy kupić jakieś karty pre paid (które będą działać -
    jakie - byle nie tmobile) czy dać do odblokowania (jakie koszty?).
    Telefony Nokia: 6610i, e6, e71 oraz e72.
    Dodatkowo przy e71 i e72 po zablokowaniu klawiatury jest pytanie o kod. I za
    każdym razem muszę wpisywać 12345. Jak to zdjąć.

  • 2. Data: 2015-07-30 09:06:40
    Temat: Re: Sim lock - Era - zdejmować czy kupić sim co działa?
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 29 Jul 2015 14:43:52 +0200, "Velman" <A...@w...pl> wrote:

> [...]
    >jakie - byle nie tmobile) czy dać do odblokowania (jakie koszty?).
    >Telefony Nokia: 6610i, e6, e71 oraz e72.

    Co do tego co będzie działać to raczej tylko Heyah.
    Co do simlocka to w 6610i jeśli nie było nic grzebane to można sobie
    samemu ściągnąć simlocka, wpisz w google dct4 calc. Tylko że są trzy
    próby i trzeba się chwilę zastanowić, bo jak błędnie będzie wpisane to
    już tylko komis/serwis
    Co do e71 i e72 to tylko komis/serwis, nie powinno to kosztować więcej
    niż 20zł za telefon.

    >Dodatkowo przy e71 i e72 po zablokowaniu klawiatury jest pytanie o kod. I za
    >każdym razem muszę wpisywać 12345. Jak to zdjąć.

    Na pewno jest gdzieś taka opcja w systemie i można to wyłączyć.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-07-30 14:02:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Velman" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >Dodatkowo przy e71 i e72 po zablokowaniu klawiatury jest pytanie o
    >kod. I za każdym razem muszę wpisywać 12345. Jak to zdjąć.

    A zajdz do salonu. Era zdejmowala za darmo po ukonczeniu umowy.
    Oczywiscie "faktura, umowa, pudelko", ale dali sie zbyc "nie
    wyglupiajcie sie, wszystko macie w komputerze".

    Tylko radze zaczac od pokazania jednego :-)

    J.

  • 4. Data: 2015-07-30 15:51:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 30 Jul 2015 14:02:51 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A zajdz do salonu. Era zdejmowala za darmo po ukonczeniu umowy.
    > Oczywiscie "faktura, umowa, pudelko", ale dali sie zbyc "nie
    > wyglupiajcie sie, wszystko macie w komputerze".

    Myślisz, że maja jescze narzędzia do zdejmowania smoków z takich
    zabytków? Kiedyś probowlem za kasę w serwisach GSM t68i i mnie
    zbywali, że już nie mają narzędzi do zabytkowych telefonów.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2015-07-30 17:07:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]

    >zabytków? Kiedyś probowlem za kasę w serwisach GSM t68i i mnie
    >zbywali, że już nie mają narzędzi do zabytkowych telefonów.

    Moze chcieli cie zbyc ?

    To chyba zawsze zdejmowalo sie jakimis kodami serwisowymi, tzn
    operator je mial/dostawal od producenta, a inni musieli obchodzic.
    W kazdym badz razie zdejmowanie z SE K550 i K510 nie wymagalo zadnych
    narzedzi ... chyba ze programow zainstalowanych.

    J.

  • 6. Data: 2015-07-30 22:48:00
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:

    > W kazdym badz razie zdejmowanie z SE K550 i K510 nie wymagalo zadnych
    > narzedzi ... chyba ze programow zainstalowanych.

    Napisał koleś, który z serwisowaniem ma niewiele wspólnego.
    Akurat do wymienionych modeli bez Setool`a nie miałeś co podchodzić.
    Mowa zarówno o boxie jak i programie.

  • 7. Data: 2015-07-31 10:27:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Jul 2015 22:48:00 +0200, Tomek napisał(a):

    > Napisał koleś, który z serwisowaniem ma niewiele wspólnego.
    > Akurat do wymienionych modeli bez Setool`a nie miałeś co podchodzić.
    > Mowa zarówno o boxie jak i programie.

    Ty i ja moze potrzebujemy boxa i setoola.
    A w salonie Ery zdjeli od reki i za pomoca reki jedynie.

    Wiec zakladam, ze z Nokia podobnie - operator ma sposoby, moze
    indywidualny kod do kazdego telefonu, i jesli ich jeszcze nie
    skasowal, to powinno byc podobnie.

    J.