  • 1. Data: 2015-07-26 12:51:33
    Temat: No ja pier...
    Od: Marek <f...@f...com>

    Odkryli Amerykę....:

    http://tvn24bis.pl/tech-moto,80/przyspiesz-dzialanie
    -swojego-telefonu-zajmie-to-tylko-dwie-minuty,561987
    .html

    --
    Marek

  • 2. Data: 2015-07-26 12:53:51
    Temat: Re: No ja pier...
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 26 Jul 2015 12:51:33 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:
    > Odkryli Amerykę....:
    > http://tvn24bis.pl/tech-moto,80/przyspiesz-dzialanie
    -swojego-telefonu-zajmie-to-tylko-dwie-minuty,561987
    .html

    To ja proponuję wybrać opcję "Animacje wylaczone". Napiszą o moim
    genialnym sposobie przyspieszenia Androida?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2015-07-26 13:27:04
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-07-26 12:51, Marek wrote:
    > Odkryli Amerykę....:
    >
    > http://tvn24bis.pl/tech-moto,80/przyspiesz-dzialanie
    -swojego-telefonu-zajmie-to-tylko-dwie-minuty,561987
    .html

    1. Wiele osob jednak o tym nie wie
    2. Dzieki Twojemu postowi zarobia dodatkowo na reklamach ;]

  • 4. Data: 2015-07-26 16:03:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-07-26 o 13:27, atm pisze
    > 2. Dzieki Twojemu postowi zarobia dodatkowo na reklamach ;]

    Kto wie czy to przypadkiem nie jest właśnie kolejna metoda tej
    propagandowej stacji. ;-)
    Ale czy aż tak nowatorska? Nie ważne jak. Ważne żeby mówili :-)

    PS. W pokrewnej stacji radiowej ostatnio wypowiadał się fachowiec na
    temat manipulacji przekazem. Okazało się że obraz Tv może być zrozumiany
    różnie w zależności od tego co leci na dolnym żółtym pasku.
    Człowiek jest ułomny i można np. puszczać nielubianego polityka a na dole...
    Ale to już tak OT :-)

  • 5. Data: 2015-07-27 13:50:13
    Temat: Re: No ja pierdole!
    Od: abolish fascist capitalism <a...@h...com.world.info>

    Marek wrote:
    > To ja proponuję wybrać opcję "Animacje wylaczone"

    okolo 7tys. lat temu; wiadomo bylo o mozliwosci "odpluskwienia" ('debug-modus')
    teleandrosraja, ktory umozliwia instalacje aplikacji z pominieciem gUUrguly;
    najparszywszego WASALa nsa-usraelskiej-MORD-BANDY! poza tym wylaczenie animacji
    *NIE* jest przyspieszeniem androsraki; tylko zmiena szybkosc trybu wyswietlania
    sekwencji obrazowych, procesor jest ten sam i jego szybkosc dzialania jest
    *identyczna* (gdy porownuje sie *dokladnie* oba ustawienia, procesor ma
    dynamiczne taktowanie w zaleznosci od ustawien, szczegolnie jasnosci, taktowany
    jest zawsze wolniej; kiedy nie dokonuje zaawansowanych obliczen "jalowy bieg",
    tym samym zmniejsza znacznie pobor energii z akumulatora).

    na tej zapstrzonej *GOWNAMI* cytowanej szmatostronie *pierdola* *SNOBIZMY* o
    sms'owaniu, trzeba o tym wiedziec im prymitywniejsze mongolospoleczenstwo - tym
    wiecej smsow! madrzejsi uzywaja znacznie "madrzejszych" technik przesylu
    informacji.

    sms to epoka przedlodowcowa!