  • 1. Data: 2015-07-23 10:13:55
    Temat: gdzie można przenieść nr tel.kom. bez wychodzenia z domu
    Od: n...@p...pl

    regularnie przenoszę nr do play, żeby
    dostać 60zł, uciekam "na 5 min." i wracam

    żeby to sobie ułatwić, jako miejsce ucieczki
    traktowałem mBank a gdy ten upadł virginmobile

    dzięki temu umowa przyjeżdżała sama do domu

    niestety, virgin wyskoczył z obowiązkiem
    skanowania dowodu osobistego (a mój ręczny
    skaner nie chwyta obiektów tak grubych jak
    dowody osobiste) i mam problem, gdzie uciekać

    podkreślam, że kompletnie nie interesują mnie
    ceny za minutę (może być i 5zł za minutę, a sms
    po 1zł, bez różnicy) ważne żeby starter był gratis
    a umowa żeby przyszła do domu pocztą lub kurierem

    bo dzieki temu chcę zredukować ilość wizyt w salonach
    gsm z dwóch do jednej (zamiast inny operator + play,
    będzie poczta lub kurier + Play).

    pytanie: jakiego operatora zamiast virgin doradzicie?

  • 2. Data: 2015-07-23 10:54:47
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2015-07-23 o 10:13, n...@p...pl pisze:

    > niestety, virgin wyskoczył z obowiązkiem
    > skanowania dowodu osobistego (a mój ręczny
    > skaner nie chwyta obiektów tak grubych jak
    > dowody osobiste) i mam problem, gdzie uciekać

    A może zamiast skanowania możesz po prostu zrobić zdjęcie aparatem
    cyfrowym/telefonem komórkowym? Oczywiście jeżeli masz...

  • 3. Data: 2015-07-23 11:12:50
    Od: Dylon <d...@u...pl>

    W dniu 2015-07-23 o 10:13, n...@p...pl pisze:
    > regularnie przenoszę nr do play, żeby
    > dostać 60zł, uciekam "na 5 min." i wracam

    To ta osławiona polska uczciwość...

    Jak się marketing zorientuje w stratach przez takich cwaniaczków, to
    podniosą ceny, a to uderzy we wszystkich...

    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 4. Data: 2015-07-23 11:29:00
    Od: n...@p...pl

    > A może zamiast skanowania możesz po prostu zrobić zdjęcie aparatem
    > cyfrowym/telefonem komórkowym? Oczywiście jeżeli masz...

    nie mam aparatu cyfrowego ani telefonu komórkowego z aparatem
    i nie chce mi się "dla kaprysu operatora" pożyczać go ani
    w inny sposób kombinować - mam nadzieję że istnieje jakiś inny
    operator który przyjmie mój nr "na pięć minut"

  • 5. Data: 2015-07-23 11:38:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
> [...]

    >skanowania dowodu osobistego (a mój ręczny
    >skaner nie chwyta obiektów tak grubych jak
    >dowody osobiste) i mam problem, gdzie uciekać

    Fotka z telefonu ?

> [...]
    >gsm z dwóch do jednej (zamiast inny operator + play,
    >będzie poczta lub kurier + Play).
    >pytanie: jakiego operatora zamiast virgin doradzicie?

    A virgin ma jakies salony ? Bo to powinno sie chyba w jednej wizycie
    zamknac, a jak nie Virgin to Orange czy T-mobile.

    Zas bez wizyt, to np nju mozesz sprawdzic.

    J.

  • 6. Data: 2015-07-23 11:39:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dylon" napisał w wiadomości grup

    >To ta osławiona polska uczciwość...

    a nie "umiejetnosc czytania regulaminow" ?

    >Jak się marketing zorientuje w stratach przez takich cwaniaczków, to
    >podniosą ceny, a to uderzy we wszystkich...

    A co to kolege obchodzi ? Niech sie wszyscy martwia, on nie musi :-)

    J.

  • 7. Data: 2015-07-23 18:57:17
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-07-23 o 11:38, J.F. pisze:

    > Fotka z telefonu ?

    > A virgin ma jakies salony ? Bo to powinno sie chyba w jednej wizycie
    > zamknac, a jak nie Virgin to Orange czy T-mobile.
    >
    > Zas bez wizyt, to np nju mozesz sprawdzic.

    Właśnie przenoszę numer do nju. Trzeba kupić sim za 5 lub 20zł, więc
    odpada. Znaczy płaci się kurierowi, który sima przywozi.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 8. Data: 2015-07-23 22:42:59
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-07-23 o 10:13, n...@p...pl pisze:
    > regularnie przenoszę nr do play, żeby
    > dostać 60zł, uciekam "na 5 min." i wracam

    Ke? A o co chodzi?

    > niestety, virgin wyskoczył z obowiązkiem
    > skanowania dowodu osobistego (a mój ręczny
    > skaner nie chwyta obiektów tak grubych jak
    > dowody osobiste) i mam problem, gdzie uciekać

    ... no ale... nie wystarczy żebyś zeskanował go raz?

  • 9. Data: 2015-07-24 13:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik n...@p...pl ...

> [...]
    > w inny sposób kombinować - mam nadzieję że istnieje jakiś inny
    > operator który przyjmie mój nr "na pięć minut"

    zrobic zdjecie raz i potem posługiwac sie zdjęciem?
    wiem, wiem - to tez kombinowanie :)

  • 10. Data: 2015-07-29 00:28:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PlaMa" <m...@w...pel> wrote in message

    > Ke? A o co chodzi?

    > ... no ale... nie wystarczy żebyś zeskanował go raz?

    Może dowód osobisty też ma co 5 minut inny? :-)