  • 1. Data: 2009-04-03 22:04:27
    Temat: Simdata: szybkie pytanie
    Od: "^-NufC-^" <n...@w...pl>

    Mam dimdatę z plusa. Nie pamiętam ile jej używałem, ale ostatnim czasem
    doładowywałem za 5 zł i tak mi się tak zbierało może ze 30 zł. Nie
    kontrolowałem nigdy żadnych terminów ani nic z tych rzeczy. Ostatnio
    postanowałem doładować znów na 5 zł (robiłem to tylko podczas nagłych
    wyjazdów, gdzie potrzebny był mi internet). Oczywiscie kasa poszła w kosmos.

    Włożyłem sima, odpaliłem a tam info "Karta niezarejestrowana" czy jakos tak
    ?

    Pytanie: Co teraz ? mogę wyrzucić ? Czy da się odblokowac ?