  • 1. Data: 2009-04-04 06:10:29
    Temat: Plus - Miasto PLusa
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Czy bramka SMS z Miasta Plusa zlikwidowana?
    Z tydzien-dwa temu wysylalem stamtad jakies SMSy. Teraz probowalem sie
    logowac - OK. Ale jest nowy interface i nie ma sladu po starych
    kontaktach i archiwum.
    Chyba ze cos zle robie.
    TA

  • 2. Data: 2009-04-04 06:35:05
    Temat: Re: Plus - Miasto PLusa
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > Z tydzien-dwa temu wysylalem stamtad jakies SMSy. Teraz probowalem sie
    > logowac - OK. Ale jest nowy interface i nie ma sladu po starych

    Faktycznie jest. Tylko ten nowy interface mnie zmylil.
    Nie moge tylko znalezc potwierdzenia wysylanych smsow.

    TA

  • 3. Data: 2009-04-04 07:55:37
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    > Z tydzien-dwa temu wysylalem stamtad jakies SMSy. Teraz probowalem sie
    > logowac - OK. Ale jest nowy interface i nie ma sladu po starych

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=14460

    wiatrak

  • 4. Data: 2009-04-04 08:46:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gr6rj8$i9p$1@node1.news.atman.pl>,
    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=14460

    A teraz rozumiem.
    Ale co z potwierdzeniami doreczenia sms? I czy adresat moze bezposrednio
    odpowiadac na sms, jak poprzednio?

    TA

  • 5. Data: 2009-04-04 10:17:32
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    pl...

    > A teraz rozumiem.
    > Ale co z potwierdzeniami doreczenia sms? I czy adresat moze bezposrednio
    > odpowiadac na sms, jak poprzednio?

    No i tak - darmowych SMSow do Plusa juz nie ma. A z tej bramki darmowej
    - blokuja juz po pierwszym SMSie. Ciekawe na jaki czas...

    TA

  • 6. Data: 2009-04-04 21:42:03
    Od: Shadow <s...@v...pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > No i tak - darmowych SMSow do Plusa juz nie ma. A z tej bramki darmowej
    > - blokuja juz po pierwszym SMSie. Ciekawe na jaki czas...

    Jeszcze przez dwa tygodnie można używać darmowej bramki. Potem już tylko
    płatna. :/ Mają prawo do takich kroków oczywiście, jak i ja mam prawo
    zmienić operatora. Dobrze, że nie mam u nich abonamentu. W Simplusie
    trzymają mnie jeszcze tylko bardzo atrakcyjne pakiety internetowe, a
    głównie jednostka taryfikacyjna - rozliczają co do bajta. Dzień, w którym
    zakończy się ta promocja będzie dniem, w którym udam się do salonu Playa
    obgadywać przeniesienie numeru do nich. :)