  • 1. Data: 2012-04-15 11:44:59
    Temat: Skandynawia - szukam porad
    Od: jesz <m...@w...pl>

    elo!
    chciałbym w wknd majowy wybrać się na fiordy, potrzebuję porad
    wszelkich - od promu zaczynając.
    dzięki z góry :)
    jesz

  • 2. Data: 2012-04-15 12:00:18
    Temat: Re: Skandynawia - szukam porad
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-15 11:44, jesz pisze:
    > elo!
    > chciałbym w wknd majowy wybrać się na fiordy

    Teraz jest podobno okres ochronny na fiordy. Nie wolno na nie polowac
    ani karmic z reki.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-04-15 12:22:24
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-15 11:44, jesz pisze:
    > elo!
    > chciałbym w wknd majowy wybrać się na fiordy, potrzebuję porad
    > wszelkich - od promu zaczynając.

    http://evewnorwegii.blogspot.com/p/dojazd-do-norwegi
    i-samochodem.html

    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 4. Data: 2012-04-15 12:39:06
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-04-15 12:00, Kuczu pisze:

    > Teraz jest podobno okres ochronny na fiordy. Nie wolno na nie polowac
    > ani karmic z reki.

    Za to do noplisów można strzelać. Więc majowy weekend może się udać.

    --
    M.

  • 5. Data: 2012-04-15 14:44:42
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "jesz" <m...@w...pl> napisał

    > chciałbym w wknd majowy wybrać się na fiordy, potrzebuję porad
    > wszelkich

    No to masz poradę podstawową:
    Początek maja to za wcześnie na taki wyjazd.

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2012-04-16 21:52:19
    Od: siinski <j...@g...com>

    Miesięcznik Podróże wydały w zeszłym miesiącu nr specjalny o
    Skandynawii i jej zwiedzaniu " z drogi".Kosztuje on 2,90,- i
    znajdziesz tam odpowiedzi na dręczące Cię pytania.
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-04-22 15:36:49
    Od: jesz <m...@w...pl>

    bardzo dziękuję za wszystkie merytoryczne oraz pozostałe rady :)
    wszystkie się przydadzą ;)
    pozdro
    jesz

  • 8. Data: 2012-04-26 22:48:55
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-04-15 14:44, Hinek pisze:
    > Użytkownik "jesz" <m...@w...pl> napisał

    > No to masz poradę podstawową:
    > Początek maja to za wcześnie na taki wyjazd.

    W niektórych trochę za późno:-)
    W lutym do Murmańska:
    http://www.youtube.com/watch?v=dvp7hhnodIY&feature=p
    layer_embedded#!

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2012-04-27 09:01:40
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał

    > W lutym do Murmańska:
    > http://www.youtube.com/watch?v=dvp7hhnodIY&feature=p
    layer_embedded#!

    Dla nich to była tylko rozgrzewka. Z tego co wiem mają plany znacznie
    bardziej ambitne.
    Wszystko to kwestia cojones :)

    --
    Hinek