  • 1. Data: 2012-04-15 12:02:34
    Temat: [Sprzedam] Kurtka i rękawice
    Od: Loup <t...@g...com>

    Witam wszystkich,

    do sprzedania mam kurtkę motocyklową IXON SISMIC (rozm. XXL) i
    rękawice NITRO NG-50 (rozm. M). Obie rzeczy używane bardzo
    sporadycznie, stan idealny.

    Do kupienia na moich aukcjach:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=513096

    Pozdrawiam,
    Loup

  • 2. Data: 2012-04-22 10:48:57
    Temat: Re: Kurtka i rękawice
    Od: Loup <t...@g...com>

    On 15 Kwi, 12:02, Loup <t...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > do sprzedania mam kurtkę motocyklową IXON SISMIC (rozm. XXL) i
    > rękawice NITRO NG-50 (rozm. M). Obie rzeczy używane bardzo

    Kurtka sprzedana, zostały jeszcze rękawice

    Pozdr.
    Loup

  • 3. Data: 2012-04-23 16:46:30
    Od: "Geolog" <g...@w...pl>

    Witam wszystkich, też się podłączę pod panujące trędy wielkiej wyprz, też
    do sprzedania mam kurtkę motocyklową Spidi R-Series rozm XL ,nowa kupiona w
    ubiegłym roku, szara i kask Nolan N 100 rozm L, czarny też nowy .

    Pozdr.
    Geolog - Lublin
    chwilowo bez sprzęta

  • 4. Data: 2012-05-01 22:05:18
    Od: Loup <t...@g...com>

    On 22 Kwi, 10:48, Loup <t...@g...com> wrote:

    > Kurtka sprzedana, zostały jeszcze rękawice
    >
    > Pozdr.
    > Loup

    Wystawiłem jeszcze do sprzedania kask integralny Indian Coast, rozmiar
    M. Więcej info w ogłoszeniu na Gumtree:
    http://warszawa.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-czes
    ci-i-akcesoria-Kask-i-rekawice-motocyklowe-W0QQAdIdZ
    376140791

    Pozdr.
    Loup