  • 11. Data: 2011-08-21 19:32:25
    Temat: Re: Skóra w samochodzie
    Od: "Annn" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:j2refr$rel$1@news.onet.pl...
    > Moim zdaniem - bez sensu. Może i ładna, ale bardziej się brudzi, w lecie
    > parzy i klei się do skóry (mini i gołe nóżki robią problem), w zimie
    > twarda i zimna.

    właśnie dlatego pytałam, długa trasa na skórze to chyba
    katastrofa -podkładacie coś? Bo klima tu nic nie zmieni. pupa pewnie parzy!
    :)

  • 12. Data: 2011-08-21 19:46:01
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-21, Annn <A...@o...pl> wrote:
    > Mamy na oku używane autko z b. bogatym wyposażeniem i stąd m.in. pytanie o
    > skórzaną tapicerkę: czy oprócz estetyki, fotele skórzane są ergonomiczne,
    > dobrze oddychają i dobrze się siedzi? Czy raczej przerekalmowane i
    > odparzające tyłek? :) Proszę o odp. znawców tematu, pozdrowionka.

    Mój następny samochód będzie miał welurowe siedzenia (albo alcantrę) - o
    ile znajdę z takie fotele przy wymaganym wyposażeniu albo się trafią
    wentylowane i z podgrzewaniem. Jeśli parkujesz na zewnątrz to bez
    podgrzewania nie bierz: w zimie *codziennie* będziesz się kląć za ten
    pomysł.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2011-08-21 19:56:26
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > właśnie dlatego pytałam, długa trasa na skórze to chyba
    > katastrofa -podkładacie coś? Bo klima tu nic nie zmieni. pupa pewnie
    > parzy! :)

    Będziesz jeździła z gołą pupą w samochodzie? Zazdroszczę mężowi....

    Możesz położyć jakiegoś ocelota, ale wtedy jaki sens ma skóra?

    Na długich trasach problem jest z poceniem się i braku wentylacji.
    nagrzewanie skóry na postojach to inny problem.

    MS

  • 14. Data: 2011-08-21 21:45:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > wentylowana (brak ww wad)
    >
    > Najlepsza w użytkowaniu jest Alcantara - miła, zmywalna, ciepła w zimie i

    Welur jest lepszy - raz że się mniej brudzi i zużywa, dwa że milszy w
    dotyku.

  • 15. Data: 2011-08-21 22:09:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-21 21:45, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Welur jest lepszy - raz że się mniej brudzi i zużywa, dwa że milszy w
    > dotyku.

    Welur się mniej brudzi i zużywa? Jesteś pewien tego co piszesz?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 16. Data: 2011-08-21 22:18:29
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-08-21 21:45:47 niejaki Cavallino napisał:

    > Welur jest lepszy - raz że się mniej brudzi i zużywa, dwa że milszy w
    > dotyku.

    albo plusz - ale to tylko w amerykańcach :)
    http://www.oto.to/gallery/NV_p0li/07_G

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 17. Data: 2011-08-22 00:10:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    > Welur się mniej brudzi i zużywa? Jesteś pewien tego co piszesz?

    Wiem jak wygląda alcantara dwudziestoparoletnia, niestety nie wiem jak
    wygląda welur w tym wieku.
    Ale 4 letni nie wykazuje żadnych śladów zużycia.

  • 18. Data: 2011-08-22 08:28:04
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Welur się mniej brudzi i zużywa? Jesteś pewien tego co piszesz?

    ja np. jestem pewien że tak
    biorąc do porównania 2 samochody tego samego modelu i wieku.
    ale wszystko można spaprać, welur też.

  • 19. Data: 2011-08-22 08:56:56
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > ja np. jestem pewien że tak
    > biorąc do porównania 2 samochody tego samego modelu i wieku.
    > ale wszystko można spaprać, welur też.

    Welur się wysiedzi, wyślizga i nie jest już taki pluszowy.
    Skóra jeśli się dba zawsze bedzie taka sama, welur możesz dbać i nic.

    Nikt nie napisał jeszcze że skóra strasznie pochłania zapachy, np papierosy
    oraz dodatkowo trzeszczy opierając się o podłokietnik :)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 20. Data: 2011-08-22 09:00:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Welur się wysiedzi, wyślizga i nie jest już taki pluszowy.
    > Skóra jeśli się dba zawsze bedzie taka sama, welur możesz dbać i nic.

    Skóra odpada w przebiegach ze względu na jej walory użytkowe - to znaczy ich
    brak.
    Mówię na podstawie foteli w domu, w samochodzie, gdzie temperatury są
    bardziej skrajne tym bardziej bym się na to nie zdecydował.