  • 1. Data: 2011-08-21 20:04:17
    Temat: Viatoll i narzekania :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Tak mi się skojarzyło po narzekaniach, filmikach itd. (Venio?)

    Czy jest gdzieś w sieci plan stawiania bramownic, bądź gdzie można
    o to pytać?

    Skąd pytanie - otóż nie dalej jak wczoraj miałem okazję stać
    w wielokilometrowym korku na wylocie z DC na Gdańsk (7).
    Stawiali bramownice na "kiełbasianej górce" i oczywiście nie
    było żadnych informacji wcześniej, a cały ruch puścili po
    1 pasie w każdym kierunku. Straciłem z 60-90 minut (dokładnie
    nie wiem, ponieważ dzięki NE część korka ominąłem.

  • 2. Data: 2011-08-21 20:14:41
    Temat: Re: Viatoll i narzekania :)
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > 1 pasie w każdym kierunku. Straciłem z 60-90 minut (dokładnie
    > nie wiem, ponieważ dzięki NE część korka ominąłem.

    mnie bardzoej interesuje dlaczego w Poznaniu na wylocie na Świecko stoją w
    sumie trzy bramki na odcinku ok 5 km.
    Pierwsze dwie z, nazwijmy to, radarami. Trzecia z kamerami. Wszędzie tak
    jest?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 3. Data: 2011-08-21 20:48:58
    Od: venioo <p...@o...eu>

> [...]
    > w sumie trzy bramki na odcinku ok 5 km.
    > Pierwsze dwie z, nazwijmy to, radarami. Trzecia z kamerami. Wszędzie tak

    Tak stawiaja, bo gdzies na tym kawalku dochodza boczne drogi. Zebys
    sobie nie ominal bramki czasami jakiejs bokami.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 4. Data: 2011-08-21 21:05:30
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-08-21, venioo <p...@o...eu> wrote:

    > Tak stawiaja, bo gdzies na tym kawalku dochodza boczne drogi. Zebys
    > sobie nie ominal bramki czasami jakiejs bokami.

    Na takiej A4 na slasku to viatol pika jak sekundnik ;)
    Ja sie zastanawiam, dlaczego nie zrobili tego po nowoczesnemu - na gps
    jak w germanii. Nie trzeba by zadnych niskich bramownic stawiac

    --
    WildS

  • 5. Data: 2011-08-21 21:48:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Tak stawiaja, bo gdzies na tym kawalku dochodza boczne drogi. Zebys sobie
    > nie ominal bramki czasami jakiejs bokami.

    Dokładnie.
    Z tego co widziałem na i S3, S11 bramki stoją przed każdym wyjazdem i tyle.

  • 6. Data: 2011-08-21 22:03:59
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
> [...]
    > w wielokilometrowym korku na wylocie z DC na Gdańsk (7).
    > Stawiali bramownice na "kiełbasianej górce" i oczywiście nie

    Owszem, ale niezupelnie. Stawiali bramownice z systemem do wagi.

    http://www.zw.com.pl/artykul/2,624548.html

    Z tego co widzialem, bramownice do Viatolla stawiali zwykle w nocy.

    --
    Axel

  • 7. Data: 2011-08-21 22:12:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Aug 2011 21:05:30 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
    > Na takiej A4 na slasku to viatol pika jak sekundnik ;)
    > Ja sie zastanawiam, dlaczego nie zrobili tego po nowoczesnemu - na gps
    > jak w germanii. Nie trzeba by zadnych niskich bramownic stawiac

    Jak najbardziej trzeba - gps owszem jest, ale jeszcze trzeba komunikacji
    (niby mozna gsm) i wykrywania nieuprawnionych przejazdow.
    Ten gps to jest kwiatek do kozucha - u podstaw systemu sa kamery i
    rozpoznawanie obrazow i numerow rejestracyjnych.

    J.

  • 8. Data: 2011-08-21 22:15:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-21 22:03, Axel pisze:

    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Owszem, ale niezupelnie. Stawiali bramownice z systemem do wagi.
    >
    > http://www.zw.com.pl/artykul/2,624548.html

    Szkoda, że nie było o tym informacji "parę" kilometrów wcześniej.
    Szkoda, że takich informacji nie "postawiono" tydzień, dwa wcześniej.
    BTW - z materiału, który przytoczyłeś, wynika że:
    <cite>
    Jest to jeden punkt pomiarowy z czterema czujnikami oraz pętlami
    indukcyjnymi zatopionymi w nawierzchni obu pasów oraz wideodetekcją
    umieszczoną na bramownicy nad jezdnią, a także serwer rejestrujący
    zdarzenia.
    </cite>

    Wideodetekcji nie zauważyłem - no chyba, że to jakiś super patent,
    z modelami bliżej mi nieznanymi...

    > Z tego co widzialem, bramownice do Viatolla stawiali zwykle w nocy.

    Ja widziałem w różnych porach dnia/nocy, ale to co zrobili na wylotówce
    na Gdańsk, to naprawdę woła o pomstę do nieba. Nie można było o tym
    poinformować wcześniej, wskazać objazdy?

  • 9. Data: 2011-08-21 22:24:50
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-21 22:03, Axel pisze:

    > Z tego co widzialem, bramownice do Viatolla stawiali zwykle w nocy.

    Na drodze Poznan-Pniewy stawiali w bialy dzien, w najwiekszym natezeniu
    ruchu, jak ludzie z pracy wracali. Sam stalem w kilku takich korkach.

    Mnie natomiast zastanawia cos innego: jaki jest koszt utrzymania tych
    glupich generatorow pradu.
    Nie dalo sie tego zrobic na baterie sloneczne i akumulator? Do tego
    zbiorniki plastikowe na paliwo sa - ciekawe kiedy komus przyjdzie do
    glowy "pozyczyc sobie" pareset litrow z kazdego :P

    --
    venioo
    GG:198909

  • 10. Data: 2011-08-21 22:48:32
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-21 22:15, Artur Maśląg pisze:

    > Szkoda, że nie było o tym informacji "parę" kilometrów wcześniej.
    > Szkoda, że takich informacji nie "postawiono" tydzień, dwa wcześniej.

    Czyli po pamiętnym remoncie Alej Jerozolimskich nic się nie mieniło?

    :(

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi