  • 1. Data: 2011-10-26 13:20:06
    Temat: Skradziono Renault Megane w Poznaniu.
    Od: "R2" <k...@w...pl>

    Witam

    Wczorajszego wieczoru około 20tej skradziono Renault Megane III kolor
    srebrny , nr rejestracyjny EL296KR.
    Ostatni raz auto widziane w Koziegłowach ok 21.

    Pzdr
    R2

  • 2. Data: 2011-10-26 16:02:15
    Temat: Re: Skradziono Renault Megane w Poznaniu.
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-10-26 13:20, *R2* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Witam
    >
    > Wczorajszego wieczoru około 20tej skradziono Renault Megane III kolor
    > srebrny , nr rejestracyjny EL296KR.
    > Ostatni raz auto widziane w Koziegłowach ok 21.

    Poznań --> Koziegłowy (Śl.) --> Medyka - tam bym szukał

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Domyślam się, że to nie te Koziegłowy, ale jakoś tak się skojarzyło :)
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2011-10-26 17:07:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Poznań --> Koziegłowy (Śl.) --> Medyka - tam bym szukał
    >
    > Pozdrawiam - Mirek
    > PS.
    > Domyślam się, że to nie te Koziegłowy, ale jakoś tak się skojarzyło :)

    Koziegłowy k/Poznania.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 4. Data: 2011-10-26 17:37:51
    Od: "R2" <k...@w...pl>

    "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote

    > Koziegłowy k/Poznania.

    Okazało się GPS , który był w aucie był zjebany.... wg GPSu samochód
    skradziono o 19:45 a wg świadków jeszcze o 1 w nocy stał pod domem....

    Pzdr
    R2

  • 5. Data: 2011-10-27 10:37:23
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    R2 wrote:

    > "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote

    > Okazało się GPS , który był w aucie był zjebany.... wg GPSu samochód
    > skradziono o 19:45 a wg świadków jeszcze o 1 w nocy stał pod domem....

    GPS sam z siebie wskazał inną miejscowość???

    Czy może świadkom coś się pomieszało.

    BTW. Tekst, ponoć, z komisji do badań wypadków lotniczych: "Kłamie jak naoczny
    świadek"

    \SK

    PS. życzę odnalezienia

  • 6. Data: 2011-10-27 12:01:53
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 13:20, R2 pisze:
    > Witam
    >
    > Wczorajszego wieczoru około 20tej skradziono Renault Megane III kolor
    > srebrny , nr rejestracyjny EL296KR.
    > Ostatni raz auto widziane w Koziegłowach ok 21.

    Coś ostatnio często te auta znikają. Ale co się dziwić, policja ma
    ważniejsze sprawy na głowie. A kary dla ewentualnie przez przypadek
    złapanych złodziei wręcz symboliczne. Może to kolejny rządowy plan
    poprawy bezpieczeństwa. Mniej samochodów, mniej wypadków.

    A.