  • 11. Data: 2014-12-22 23:24:46
    Temat: Re: Słonik :)
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "marfi" napisał:

    >No nie widzę. 8mm czyni telefon grubym jak słoń? Poważnie?

    To może chodzi o ta druga grubość.

    A tak w ogóle to powinieneś swój dylemat rozwiązywać u producenta.

  • 12. Data: 2014-12-23 00:04:29
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Tomek" wydumał(a) w wiadomości ID news:m79v6f$8j9$1@node1.news.atman.pl
    > Z której strony? Dalej nie widzę związku.

    No dobra, żebyś załapał :)

    Elephone--Elephant. Nie dość że pojemny, to jeszcze jest powerbankiem(czyli nosi
    na sobie "ciężar energii") Duży jednak jak na swoje możliwości...ale nie można
    oczekiwać od "Słonia" żeby był mały. Jak dla mnie, to całkiem fajna konstrukcja,
    tym bardziej że na Allegro obecna ( wsensie firmy) od jakiegoś czasu. Nie miałem
    tego w ręce ale ceny nie sa "kosmiczne" dla tej firmy. Byś może jest to
    alternatywą dla szukających tanich a "heavy" konstrukcji :)...no i jeśli się
    przyjmie, to jest nadzieja ze pojawi się (jak Huawei) w ofertach i będzie
    zagrożeniem dla drogich ale "cieńkich" nie tylko w baterię... :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 13. Data: 2014-12-23 01:27:07
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał:

    > A tak w ogóle to powinieneś swój dylemat rozwiązywać u producenta.

    A to producent nazwał go słonik? Czytałeś wątek od początku?

  • 14. Data: 2014-12-23 01:29:20
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "MichaelData(R)" napisał:

    > Elephone--Elephant

    Mam się śmiać czy płakać? Bo "phone" jest podobne do "phant" czyni telefon
    słonikiem? Poważnie? Wy macie jakiś problem z angielskim i dorabiacie do
    głupoty ideologię?

  • 15. Data: 2014-12-23 08:39:18
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał:

    >A to producent nazwał go słonik? Czytałeś wątek od początku?

    A producent jak go nazwał misiu?

    ps tak wiem psuje wszystkim zabawę, bije się w pierś

  • 16. Data: 2014-12-23 08:40:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup

    >Mam się śmiać czy płakać? Bo "phone" jest podobne do "phant" czyni telefon
    >słonikiem? Poważnie? Wy macie jakiś problem z angielskim i dorabiacie do
    >głupoty ideologię?

    A jak kólega rozkminia nazwę "elephone"?

  • 17. Data: 2014-12-23 09:54:23
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Tomek wydumał(a) w news:m7ad0s$6vg$1@node2.news.atman.pl :
    > Mam się śmiać czy płakać? Bo "phone" jest podobne do "phant" czyni
    > telefon słonikiem? Poważnie? Wy macie jakiś problem z angielskim i
    > dorabiacie do głupoty ideologię?

    http://androidoutlets.com/images/sku49223.jpg
    Łyso Ci? :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 18. Data: 2014-12-23 10:15:52
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

> [...]
    > Mam się śmiać czy płakać? Bo "phone" jest podobne do "phant" czyni
    > telefon słonikiem? Poważnie? Wy macie jakiś problem z angielskim i

    Aaaaa! Juz załapałem Twoje mysli! No tak, "słony" po angielsku to "salty" i
    rzeczywiście nie ma tu skojarzeniowego podobienstwa :D
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 19. Data: 2014-12-23 10:16:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "MichaelData(R)" napisał w wiadomości grup

    Tomek wydumał(a) w news:m7ad0s$6vg$1@node2.news.atman.pl :

    >http://androidoutlets.com/images/sku49223.jpg
    >Łyso Ci? :)

    No i zepsułeś Tomusiowi komputer, a mogło być jeszcze trochę zabawy - Ty
    świnio!

  • 20. Data: 2014-12-23 10:30:56
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Ghost wydumał(a) w news:549932ea$0$21550$65785112@news.neostrada.pl :
> [...]
    > Tomek wydumał(a) w news:m7ad0s$6vg$1@node2.news.atman.pl :
    > No i zepsułeś Tomusiowi komputer, a mogło być jeszcze trochę zabawy - Ty

    Spoko, mozna Tomka wysłac na test "Roszaka" bedzie wiecej zabawy :) Ciekawe
    jak rozkmini takie logo:
    http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/el
    ephone-p2000-black.jpg
    czy to "łeb słonia" czy "katolicka profanacja" :D

    --
    Michael________(TM)