  • 1. Data: 2014-12-16 10:28:01
    Temat: VoIP przez LTE
    Od: Adrian <a...@g...pl>

    Witam

    Znajomy z zagranicy ma zamiar odwiedzić nasz kraj, chce kupić starter i
    korzystać z LTE. Patrząc na oferty LTE z ilością GB zaproponowałem mu
    zakup startera z Plusa.

    Znajomy chce mieć możliwość wykonywania połączeń poprzez VoIP
    korzystając z LTE.
    Czy ktoś z Was sprawdzał czy VoIP przez LTE działa, bo czytałem różne
    opinie. U niektórych ten VoIP działa idealnie, a u niektórych w ogóle,
    bo operator blokuje port 5060.
    Sam już nie wiem czy działa czy nie :(

    Będę wdzięczny z pomoc w tej sprawie.
    Pozdrawiam
    Adrian

  • 2. Data: 2014-12-16 11:03:21
    Temat: Re: VoIP przez LTE
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Adrian wrote:
> [...]
    > Czy ktoś z Was sprawdzał czy VoIP przez LTE działa, bo czytałem różne
    > opinie. U niektórych ten VoIP działa idealnie, a u niektórych w ogóle,

    Po pierwsze musi być zasięg LTE.
    Nie wiadomo, w którym konkretnie punkcie Polski Twój znajomy chce
    korzystać z LTE.

  • 3. Data: 2014-12-16 11:16:43
    Od: Adrian <a...@g...pl>

    W dniu 2014-12-16 o 11:03, Poldek pisze:
    (...)
    > Po pierwsze musi być zasięg LTE.
    > Nie wiadomo, w którym konkretnie punkcie Polski Twój znajomy chce
    > korzystać z LTE.

    Będzie w okolicach Wałbrzycha. Nie wiem gdzie dokładnie, bo ja nie
    stamtąd, ja jestem z północnej Wielkopolski.

  • 4. Data: 2014-12-16 22:06:22
    Od: ot i macie pustaki swoj wasalizm i dupolizm dla najpodlejszej z HIEN uSSrael <p...@i...the.ass.invalid>

    Adrian wrote:
    > Znajomy z zagranicy

    > możliwość wykonywania połączeń poprzez VoIP
> [...]

    W okolo 60% obecnej jevROPY nie dziala, HIENY kapitalistyczne
    blokuja porty celowo!

    Standartowe ustawienia stacjonarnycch tele.-voip to
    udp p.5160 widziany ze strony serwera jako p.43253
    sipgate prowadzi tzw. reroutig (przemapowanie portow)

    "przepisowymi" portami sa:
    p.5060 session initiation protocol (sip)
    p.5061 session initiation protocol (sip) over tls

    co jevKraj to obyczaj, trzeba sprawdzic na wlasnej
    skorze.

    U mnie (2'800km na poł/zach od neoprl) nie dziala.

    --
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/49fw9 _/ _/ _/ _/ _/

  • 5. Data: 2014-12-17 06:36:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adrian" m6otv2$akr$...@p...wsisiz.edu.pl

    > Znajomy z zagranicy ma zamiar odwiedzić nasz kraj, chce kupić starter i korzystać z
    LTE. Patrząc na oferty LTE z ilością GB
    > zaproponowałem mu zakup startera z Plusa.

    Play przysyła takie startery za free.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-12-17 08:19:54
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 16 Dec 2014 10:28:01 +0100, Adrian wrote:
    > Czy ktoś z Was sprawdzał czy VoIP przez LTE działa, bo czytałem różne
    > opinie. U niektórych ten VoIP działa idealnie, a u niektórych w ogóle,
    > bo operator blokuje port 5060.

    Działa w Playu (LTE i 3G w wariantach), na pewno działa też w aero2.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 7. Data: 2014-12-17 10:17:26
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Adrian wrote:
    > W dniu 2014-12-16 o 11:03, Poldek pisze:
    > (...)
    >
    > Będzie w okolicach Wałbrzycha. Nie wiem gdzie dokładnie, bo ja nie
    > stamtąd, ja jestem z północnej Wielkopolski.

    No to sprawdźcie na mapce wybranego operatora, czy w okolicach
    Wałbrzycha jest w ogóle LTE.

  • 8. Data: 2014-12-17 14:54:52
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu środa, 17 grudnia 2014 10:16:41 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:
    > No to sprawdźcie na mapce wybranego operatora, czy w okolicach
    > Wałbrzycha jest w ogóle LTE.

    Sam Wałbrzych i bliskie okolice mają dobre pokrycie LTE z Play

    Ircys

  • 9. Data: 2014-12-17 15:05:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:

    >Sam Wałbrzych i bliskie okolice mają dobre pokrycie LTE z Play

    Tam gory i doliny, to nie wiem czy mozna powiedziec ze dobre ...

    J.

  • 10. Data: 2014-12-17 22:08:10
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu środa, 17 grudnia 2014 15:05:49 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Tam gory i doliny, to nie wiem czy mozna powiedziec ze dobre ...

    a ja wiem :)

    Ircys