  • 141. Data: 2014-04-22 12:55:45
    Temat: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 22:46:08 UTC+2 użytkownik Waldek Godel napisał:

    > laptop z dotykowym to kosmiczne nieporozumienie, ale zawsze znajdzie się
    >
    > paru masochistów chcących machać co chwilę ręką od klawiatury do ekranu i
    >
    > oglądać ekran zza swojego odbicia w błyszczącej, aczkolwiek niesamowicie
    >
    > brudnej szybie.

    Sadze, ze przyszlosc maja laptopy w ktorych bedzie ekran dotykowy - ale poziomy,
    zamiast klawiatury. W ten sposob bedzie mozna konfigurowac wedlug potrzeb czesc
    klawiaturowa, dodawac do niej dodatkowe przyciski i menu uruchomionych programow, nie
    zasmiecajac jednoczesnie ich widokiem glownego, tradycyjnego ekranu.

  • 142. Data: 2014-04-22 18:36:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-22 08:14, ToMasz wrote:
    > Staram się aby moje telefony były w jak najlepszym stanie. po takich
    > upadkach, nawet jak im nie pęknie szybka, mogą tracić zasięg itp.

    Oczywiscie moze, jednak dzieje sie to bardzo rzadko w przeciwienstwie do
    potluczonych wyswietlaczy.

    tak
    > więc obudowa. ale bez jaj, nie s-line, bo to chroni prze zarysowaniem
    > plecków. Moim zdaniem najlepsze są hybrydy, gdzie ochroną jest bardzo
    > miękki silikon, a trzyma go na miejscu twardy plastik. chociaż jak jadę
    > w teren, to zabieram obudowę armour, (armor) króra składa sie z kilku
    > elementów i ma swoją szybkę.

    Tak, wiem ze swietnie chronia jednak taka (jak i kazda inna)
    "prezerwatywka" podowuje, ze telefon nie wyglada dobrze a dodatkowo
    zyskuje na i tak niemalych rozmiarach. Tyle sie pisze o marnym
    samsungowym plastiku. Ale po zalozeniu etui traci to jakiekolwiek
    znaczenie czy pod spodem bedzie szklo, alu czy plastik; i tak bedzie
    wygladalo to zle.

    > teraz sedno sprawy. te obudowy o których wspomniałem można kupić do
    > galaxy234 i iphona - wszystkich modeli i... sporadycznie do innych
    > telefonów. tak więc test upadku tych dwóch - totalnie bez sensu.

    Wg mnie ma spore znaczenie: daje pogladowa wiedze jak zachowa sie dany
    telefon w zyciu codziennym. Zauwaz, ze nie ma tam gotowania:
    http://www.youtube.com/watch?v=Cwgr31I3Wg8
    czy strzelania:
    http://www.youtube.com/watch?v=3XiWD_LSVlk
    (choc akurat w tym tescie tez znalazla sie praktyczna informacja:
    wodoszczelnosc S5 jest watpliwa w przypadku uderzenia o cos twardego w
    wodzie).
    Droptest S2 vs iP4 pokazuje upadki z typowych wysokosci, ktore nie raz i
    nie dwa sie zdarzaja co pokazuja chocby aukcje na Allegro telefonow w
    idealnym stanie z jednym "zadrapaniem" na narozniku.

  • 143. Data: 2014-04-22 18:59:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-22 08:14, ToMasz wrote:
> [...]
    > galaxy234 i iphona - wszystkich modeli i... sporadycznie do innych
    > telefonów. tak więc test upadku tych dwóch - totalnie bez sensu.

    Ten powienien sporo zniesc, choc chyba nie chwala sie gwarantowana
    wysokoscia upadku:
    http://www.nipolmedia.pl/product.php?pid=466&gclid=C
    OXQt5C28r0CFRCWtAodYWgACA

  • 144. Data: 2014-04-22 19:06:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No nie wiem ... z jednej strony z tego co slysze, to Lumia ma bardzo
    > zly system, bo ja jednak oczekuje pewnych funkcji, chocby obslugi
    > plikow, od ktorych WP uciekl.

    Jakich plików??
    Nortona Commandera chcesz na niej uruchomić?

  • 145. Data: 2014-04-23 14:18:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Jakich plików??

    Wszystkich. A czego nie ma w pliku, to -10 pkt do oceny za kazdy
    brakujacy element :-)

    >Nortona Commandera chcesz na niej uruchomić?

    Z przyjemnoscia. Ale najwazniejsze - wszystkie pliki maja byc widziane
    w Total Commanderze.
    Za brak obslugi TC -500 pkt.

    Na dzien dobry zarobila kolejne -500pkt za brak file managera.

    J.

  • 146. Data: 2014-04-24 01:43:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Wszystkich. A czego nie ma w pliku, to -10 pkt do oceny za kazdy brakujacy
    > element :-)

    No ale po co? Dla jakiegos chorego sportu?
    Do czego Ty faktycznie telefonu używasz?

> [...]
    > Commanderze.
    > Za brak obslugi TC -500 pkt.
    >
    > Na dzien dobry zarobila kolejne -500pkt za brak file managera.

    W Windows Phone nie ma file managera????
    Nawet tak krytykowany iOS ma kilka appek tego typu w Appstore!