  • 1. Data: 2016-06-01 21:15:27
    Temat: Słuchawki
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    Co jakiś czas pojawiają się pytania o słuchawki.
    No więc moje staruśkie paroletnie EP-630 (oryginalne, nie żaden "OEM")
    zostały w zimowej kurtce - i trafiły do pralki. Teraz zacząłem ich
    szukać, no i znalazły się. Co najciekawsze - działają. Na dodatek nie
    to, żebym był pewien, ale może nawet odrobinę lepiej? ;) Ostatnio miałem
    wrażenie, że dziurki są pozapychane - mniej ważne czym ;) Teraz chyba
    wysokie lepiej chodzą. Ciekawe jak długo...
    W każdym razie - naprawdę polecam póki co. Poza tym, że mam ochotę na
    EP-660, ale póki te działają to tak trochę głupio.
    Aha, żeby nie było - pranie było parę tygodni temu.
    Prócz tego polecam Philipsy/Staggi SHP-2700, oczywiście wszytko pod
    względem solidności wykonania, bo jakość dźwięku jest w tych wypadkach
    zadowalająca mnie, ale jak ktoś ma wieksze wymagania to na pewno nie ta
    klasa cenowa. Problem z tymi SHP jest tylko taki, że jak zwykle jak się
    komuś coś uda, to szybko zaczyna produkować "nowe - lepsze" i już od
    dawna nie ma ich na rynku. Kupiłem na próbe SHP5000 Stagga, ale to
    jednak zupełnie co innego, chocioaż daje się w nich słuchać.
    Na moje wielgachne uszyska trochę małe.

    Pozdrawiam

    DD

  • 2. Data: 2016-06-01 21:49:39
    Temat: Re: Słuchawki
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-01 o 21:15, Dariusz Dorochowicz pisze:
> [...]
    > szukać, no i znalazły się. Co najciekawsze - działają. Na dodatek nie
    > to, żebym był pewien, ale może nawet odrobinę lepiej? ;)

    Wrzuć na jakieś audiofilskie forum, może pomysł chwyci. Będą się
    wymieniać doświadczeniami... w czym lepiej prać, jaka temperatura
    zapewnia czystszy dół i czy wirowanie nie pozbawia dźwięku
    wysublimowanej góry... a za jakiś czas na alledrogo znajdziesz specjalne
    woreczki do prania słuchawek, z różnych materiałów, w zależności od
    oczekiwanych rezultatów.

    a.

  • 3. Data: 2016-06-01 22:33:33
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Wed, 1 Jun 2016 21:49:39 +0200, Artur Miller pisze:
> [...]
    > wysublimowanej góry... a za jakiś czas na alledrogo znajdziesz specjalne
    > woreczki do prania słuchawek, z różnych materiałów, w zależności od

    A za parę miesięcy w ofercie czołowych producentów AGD pojawią się
    pierwsze audiofilskie pralki. Obowiązkowo podłączane do instalacji
    wodnej i kanalizacyjnej za pomocą audiofilskich wężyków w cenie 2000 za
    centymetr. :>

    k.

  • 4. Data: 2016-06-01 22:46:53
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 01.06.2016 o 22:33, Krzysztof Gajdemski pisze:

> [...]
    > pierwsze audiofilskie pralki. Obowiązkowo podłączane do instalacji
    > wodnej i kanalizacyjnej za pomocą audiofilskich wężyków w cenie 2000 za

    To ja już zamawiam kontener vizira i zaczynam przesypywanie do
    audiofilskich kartonów.

    Jakub Rakus

  • 5. Data: 2016-06-01 23:31:55
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > dawna nie ma ich na rynku. Kupiłem na próbe SHP5000 Stagga, ale to
    > jednak zupełnie co innego, chocioaż daje się w nich słuchać.

    Fajnie, ale ja swoich Sennheiser HD555 nie będę wrzucał do pralki :)
    I też polecam.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2016-06-01 23:42:00
    Od: k...@g...com

    użytkownik Irokez napisał:

    > Fajnie, ale ja swoich Sennheiser HD555 nie będę wrzucał do pralki :)
    > I też polecam.

    Oj, z pięć par mam. Szczerze mówiąc, nie wiem co może
    się popsuć w pranych słuchawkach. Teraz Panie to papierowe membrany
    tylko w grajpudłach za 10kPLN, dla plebsu tylko tworzywa
    sztuczne pozostały, a one hydrofobowe:)