  • 71. Data: 2013-10-02 13:49:02
    Temat: Re: Smierc motocyklisty Range Rover
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.10.2013 13:33, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > w wiadomości news:l2gl5r$4no$1@node2.news.atman.pl...
    > [ciach]

    > Informacje były praktycznie we wszystkich lokalnych amerykańskich mediach

    Zatem nie powinno ci sprawić problemu podanie jednego źródła, hmm?

  • 72. Data: 2013-10-02 15:26:44
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    wiadomości news:l2h17e$h13$3@node2.news.atman.pl...

    > Zatem nie powinno ci sprawić problemu podanie jednego źródła, hmm?
    www.usatoday.com/story/news/nation/2013/09/30/suv-mo
    torcyclists-nyc/2899803/

    http://abclocal.go.com/wabc/story?section=news/local
    /new_york&id=9270367

    szę bardzo

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 73. Data: 2013-10-02 20:05:09
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-10-02 12:25, Marcin N pisze:

    Ta grupa motocyklistów jest znana
    > policji USA z agresywnych zachowań. Mają nawet jakąś swoją nazwę, ale
    > nie pamiętam jaką.

    Cracknels??

  • 74. Data: 2013-10-02 22:48:01
    Od: "Kris_Poland" <r...@o...pl.us>

    Użytkownik "Tomek" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:l2bgqb$6an$1@mx1.internetia.pl...
    > smierc motocyklisty Range Rover
    > 0:50 i 5min
    > http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846
    >
    > nie sa jasne przyczyny, ani tez nie ma finiszu akcji po rozbiciu szyby
    > nie mniej jednak gdzies ta obrona konieczna została nadwyrężona,
    > atak takim czolgiem na motocykliste powinien zakonczyc sie paką na 25latek

    http://www.liveleak.com/view?i=07b_1380683692

    zdjecia przejechanego

  • 75. Data: 2013-10-02 23:10:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 02 Oct 2013 10:23:23 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wróżysz czy może podasz jakieś źródło?

    Byłem przekonany że wkleiłem.
    Teraz nie mogę go znaleźć, ale znalazłem inny, z grubsza to samo:
    http://www.nydailynews.com/new-york/biker-arrested-a
    ttack-suv-driver-upper-manhattan-set-free-officials-
    article-1.1473800

    Z updatów, to aresztowano kolejnego motocyklistę, który był jednym z tych
    którzy wyciągnęli kierowcę z auta i pocięli mu twarz.
    Nadal policja poszukuje kilku kolejnych

    Tak jeszcze co do grupy biednych motocyklistów, to pisali (w tym
    poprzednim) że policja aresztowała przy okazji imprezy 12 motocyklistów, z
    zarzutami niezwiązanymi z akcją z Range Roverem i zatrzymano kilkadziesiąt
    motocykli, z czego ileś tam kradzionych.

    Ogólnie to rozumiem że fani motocykli, gotowi są odciąć sobie rękę za
    "kolegów" motocyklistów, ale tu naprawdę wygląda na to że była to jakaś
    banda przestępców, którzy napadli na człowieka który sobie jechał z
    rodziną.
    Może gdyby nie przejechał jednego z nich, to poprzestaliby na pocięciu mu
    opon i poobijaniu fury, no ale gość się przestraszył i zaczął uciekać, no
    to jeszcze wywlekli go z auta i pocięli mu twarz, po czym uciekli.

  • 76. Data: 2013-10-03 06:50:50
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-10-02 22:48, Kris_Poland pisze:
    > http://www.liveleak.com/view?i=07b_1380683692
    > zdjecia przejechanego

    Nie wklejaj takich zdjęć bo się wzruszam :(((

  • 77. Data: 2013-10-03 08:44:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.10.2013 23:10, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > http://www.nydailynews.com/new-york/biker-arrested-a
    ttack-suv-driver-upper-manhattan-set-free-officials-

    Senkju :)

    [ciach]

> [...]
    > "kolegów" motocyklistów, ale tu naprawdę wygląda na to że była to jakaś
    > banda przestępców, którzy napadli na człowieka który sobie jechał z

    Wiesz, to w dużej części odruch "biją słabszego" (a chyba przyznasz, że
    motocykl w starciu z taką samochodową krową jest tym słabszym ;) )

    "Solidarność" jest wg mnie drugorzędna.

  • 78. Data: 2013-10-03 22:23:16
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-01 10:30, Wiwo pisze:

> [...]
    >
    > Może po prostu nie ogarnął sytuacji? Z każdej strony spychający go
    > motocykliści, na pokładzie płaczące dziecko, przerażona żona, a przed
    > nim nagle hamuje idiota.
    > Tylko inny idiota w tej sytuacji by się zatrzymał i pozwolił zbliżyć
    > motocyklistom.
    > Ewidentnie widać, że mają znaczną przewagę i są agresywni. Może i
    > mieli jakiś powód, ale nie dziwię się kierowcy, który wiezie żonę i
    > małe dziecko, że nie chce się dać otoczyć dużej grupie przeciwników.
    > Każdy normalny facet zachowałby się tak samo.

    Zastanawia mnie tylko czemu na końcu filmu jak mu wybili szybę nie
    wrzucił wsteczny i cisnął pedał w podłogę.

    --
    Irokez

  • 79. Data: 2013-10-13 00:57:17
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

> [...]
    > nie mniej jednak gdzies ta obrona konieczna została nadwyrężona,
    > atak takim czolgiem na motocykliste powinien zakonczyc sie paką na 25latek

    materiał na ten temat:
    http://www.youtube.com/watch?v=XUkJFs04BLQ

    nie tylko na ten, kto chce to oglądnie tylko część