  • 1. Data: 2013-09-30 11:25:02
    Temat: Smierc motocyklisty Range Rover
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    smierc motocyklisty Range Rover
    0:50 i 5min
    http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846

    nie sa jasne przyczyny, ani tez nie ma finiszu akcji po rozbiciu szyby
    nie mniej jednak gdzies ta obrona konieczna została nadwyrężona,
    atak takim czolgiem na motocykliste powinien zakonczyc sie paką na 25latek

  • 2. Data: 2013-09-30 12:06:02
    Temat: Re: Smierc motocyklisty Range Rover
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 Sep 2013 11:25:02 +0200, Tomek

    > smierc motocyklisty Range Rover

    Bawisz się w media plenerowe?

    *Apparently* 1 rider was killed.
    (please drop me a line *if* you have any *further* info)

    > nie sa jasne przyczyny, ani tez nie ma finiszu akcji po rozbiciu szyby
    > nie mniej jednak gdzies ta obrona konieczna została nadwyrężona,
    > atak takim czolgiem na motocykliste

    Motocyklista co miał we łbie, że zagradzał drogę takiemu czołgowi?

    > powinien zakonczyc sie paką na 25latek

    Karą śmierci, na miejscu.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2013-09-30 13:33:22
    Od: K <...@...c>

    W dniu 30-09-2013 11:25, Tomek pisze:
> [...]
    > nie mniej jednak gdzies ta obrona konieczna została nadwyrężona,
    > atak takim czolgiem na motocykliste powinien zakonczyc sie paką na 25latek

    heroina stop.

  • 4. Data: 2013-09-30 14:08:12
    Od: Maurycy Poszepszyński <n...@g...com>

    Dnia 2013-09-30 11:25, Użytkownik - Tomek napisał::
> [...]
    > nie mniej jednak gdzies ta obrona konieczna została nadwyrężona,
    > atak takim czolgiem na motocykliste powinien zakonczyc sie paką na 25latek

    Tak bez powodu przejechał jednego z bandy debili?

  • 5. Data: 2013-09-30 14:25:51
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-09-30 11:25, Tomek pisze:
> [...]
    > nie mniej jednak gdzies ta obrona konieczna została nadwyrężona,
    > atak takim czolgiem na motocykliste powinien zakonczyc sie paką na 25latek
    Owszem, dla durnego motocyklisty, jeśli przeżyje.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2013-09-30 14:26:02
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tak bez powodu przejechał jednego z bandy debili?

    motocykliscie nie atakuja rowniez bez powodu
    o ile samochody nie chca ich celowo zabic
    albo utrudnic przejazdu

    zaloze sie o maly palec u nogi ze samochodziasz cos przeskrobal wczesniej

  • 7. Data: 2013-09-30 14:48:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 Sep 2013 14:26:02 +0200, Tomek

    > zaloze sie o maly palec u nogi ze samochodziasz cos przeskrobal wczesniej

    Ja z kolei założę się o mały palec, że żaden, nawet największy cwaniak
    samochodowy (może wykluczając grupowego Krzysia45 -- ten to se nie da w
    kaszę dmuchać niezależnie od zastanych warunków), nie będzie zaczynać
    widząc za spobą setkę motocyklistów. Jak dla mnie, to się motocyklista
    nauczyciel znalazł i chciał kierowcę przesunąć na prawy pas.

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2013-09-30 16:07:32
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

> [...]
    > nie mniej jednak gdzies ta obrona konieczna została nadwyrężona,
    > atak takim czolgiem na motocykliste powinien zakonczyc sie paką na 25latek

    Jakoś mi go specjalnie nie szkoda...

  • 9. Data: 2013-09-30 16:13:05
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-30 14:26, Tomek pisze:
    > motocykliscie nie atakuja rowniez bez powodu

    No to ma teraz nauczkę, zaatakował za co go rozjechano. Ale założę się
    że grupa i tak nie wyciągnie z tego zdarzenia nauczki.

    > o ile samochody nie chca ich celowo zabic
    > albo utrudnic przejazdu
    > zaloze sie o maly palec u nogi ze samochodziasz cos przeskrobal wczesniej

    To dlaczego nie ujęli tego w filmie?

  • 10. Data: 2013-09-30 16:20:13
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-30 12:06, Myjk pisze:
    > *Apparently* 1 rider was killed.
    > (please drop me a line *if* you have any *further* info)
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2438620/Shoc
    king-video-Range-Rover-crashing-bikers-surround-vehi
    cle-annual-street-ride.html