  • 1. Data: 2009-01-06 16:10:47
    Temat: Sms bez info o nadawcy.
    Od: " k" <b...@g...pl>

    Witam,czy można wysyłać z komórki smsy tak,aby odbiorcy
    nie ukazywał się nr nadawcy,podobnie jak z zastrzeganiem identyfikacji
    przy połączeniach?
    dziękuję za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2009-01-06 16:16:05
    Temat: Re: Sms bez info o nadawcy.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 6 Jan 2009 16:10:47 +0000 (UTC), k napisał(a):

    > Witam,czy można wysyłać z komórki smsy tak,aby odbiorcy
    > nie ukazywał się nr nadawcy,podobnie jak z zastrzeganiem identyfikacji
    > przy połączeniach?

    Nie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 3. Data: 2009-01-06 17:12:33
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie.

    I bardzo dobrze, że nie można.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 4. Data: 2009-01-06 17:36:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 06 Jan 2009 18:12:33 +0100, hephalump napisał(a):

    > I bardzo dobrze, że nie można.

    Nie do końca - nie można z telefonu, zgodnie z pytaniem.
    W ogóle można.

  • 5. Data: 2009-01-06 17:40:21
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie do końca - nie można z telefonu, zgodnie z pytaniem.
    > W ogóle można.

    Wyrażę się jaśniej. Bardzo dobrze, że z telefonu nie można.

  • 6. Data: 2009-01-06 17:51:22
    Od: AL <a...@s...tam>

    hephalump pisze:

    > Wyrażę się jaśniej. Bardzo dobrze, że z telefonu nie można.

    pamietam, ze kiedys byla jakas afera (polityczna?) wokol faktu, ze mozna
    bylo wyslac sms'a z innym telefonem nadawcy (szczegolow juz nie pamietam)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2009-01-06 18:02:42
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    AL pisze:

    > pamietam, ze kiedys byla jakas afera (polityczna?) wokol faktu, ze mozna
    > bylo wyslac sms'a z innym telefonem nadawcy (szczegolow juz nie pamietam)

    Mnie wystarczą np. nagrania na poczcie głosowej z prośbą o oddzwonienie
    w sytuacji gdy nie znam numeru dzwoniącego, a on ma numer zastrzeżony. A
    co do smsów to możliwość nękania z bramek sms lub niezarejestrowanych
    prepaidów bywa już wystarczająco uciążliwa.

  • 8. Data: 2009-01-06 21:43:46
    Od: peter <p...@p...com>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie.

    hmm kiedys mialem taki programik pod wm ktory wysylal sms'y ze statusem
    0, te takie wyskakujace na ekran, wiec raczej mozna, o ile
    taka wiadomosc mozna nazwac sms'em.

  • 9. Data: 2009-01-06 21:48:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 06 Jan 2009 22:43:46 +0100, peter napisał(a):

    > hmm kiedys mialem taki programik pod wm ktory wysylal sms'y ze statusem
    > 0, te takie wyskakujace na ekran, wiec raczej mozna, o ile
    > taka wiadomosc mozna nazwac sms'em.

    I nie było numeru nadawcy? Serio? Ale masz jakieś wsparcie?

  • 10. Data: 2009-01-06 21:50:55
    Od: Błażej <m...@v...cy>

> [...]

    > hmm kiedys mialem taki programik pod wm ktory wysylal sms'y ze statusem
    > 0, te takie wyskakujace na ekran, wiec raczej mozna, o ile

    Przy takiej wiadomości widać nadawcę. Nie wiem czy we wszystkich telefonach
    ale w motorolach na pewno - wystarczy zapisać takiego smsa i już wiemy od
    kogo jest.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej