  • 1. Data: 2009-01-06 14:10:26
    Temat: Czy można drukować z komórki z Windows Mobile?
    Od: "Andrew" <w...@w...pl>

    Witam

    Mam Samsunga Omnia i przydała mi by się opcja wydruku z Mobile Worda jakiegoś
    dokumentu czasami bezpośrednio z komórki? Czy da się to w jakiś sposób zrobić
    (np wysłać dokument na drukarkę z Bluetooth)?

    Pzdr

  • 2. Data: 2009-01-06 14:26:27
    Temat: Re: Czy można drukować z komórki z Windows Mobile?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 6 Jan 2009 15:10:26 +0100, Andrew napisał(a):

    > Mam Samsunga Omnia i przydała mi by się opcja wydruku z Mobile Worda jakiegoś
    > dokumentu czasami bezpośrednio z komórki? Czy da się to w jakiś sposób zrobić
    > (np wysłać dokument na drukarkę z Bluetooth)?

    TAK

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 3. Data: 2009-01-06 20:26:53
    Od: "Andrew" <w...@w...pl>

    > TAK

    OK - fajnie:) A teraz może podasz jakieś szczegóły - np jakie drukarki
    współpracują z taką komórką?

  • 4. Data: 2009-01-06 20:40:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 6 Jan 2009 21:26:53 +0100, Andrew napisał(a):

    > OK - fajnie:) A teraz może podasz jakieś szczegóły - np jakie drukarki
    > współpracują z taką komórką?

    HP
    use google, Luke.
    Hint: mobile printing for windows mobile

  • 5. Data: 2009-01-06 22:38:25
    Od: Stefan TABAK <f...@F...cy>

    Dnia Tue, 6 Jan 2009 20:40:13 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > HP
    > use google, Luke.
    > Hint: mobile printing for windows mobile

    Nihil novi: jak nie potrafisz odpowiedzieć - daj sobie spokój i nie zgrywaj
    fiozofa i znawcy języków obcych.

    --
    Pozdrowienia, Stefan

  • 6. Data: 2009-01-06 23:38:04
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Stefan TABAK <f...@f...cy> wrote:

    > Nihil novi: jak nie potrafisz odpowiedzieć - daj sobie spokój i nie zgrywaj
    > fiozofa i znawcy języków obcych.

    Przecież podał wszystko co potrzeba?

    --
    gs

  • 7. Data: 2009-01-07 16:31:34
    Od: AL <a...@s...tam>

    Andrew pisze:

    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości

    > OK - fajnie:) A teraz może podasz jakieś szczegóły - np jakie drukarki
    > współpracują z taką komórką?

    przykladowo ze sterownikami HP mobile printing (*):
    DeskJet 96x 98x 99x, 1220, 450, 460, 55xx, 56xx, 58xx, 61xx, 96xx,
    2600/3000, ....

    */ przepisalem je konfiguratora drukarek z listy w e51

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2009-01-13 07:49:47
    Od: "Andrew" <w...@w...pl>

    > przykladowo ze sterownikami HP mobile printing (*):
    > DeskJet 96x 98x 99x, 1220, 450, 460, 55xx, 56xx, 58xx, 61xx, 96xx, 2600/3000,
    >
    > */ przepisalem je konfiguratora drukarek z listy w e51

    Super - a czy te drukarki da radę zmusić do drukowania przez załączony z komórką
    kabel USB (którym się łączy komórkę z kompem)?

  • 9. Data: 2009-01-14 00:48:01
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Andrew napisał/a:

    > Super - a czy te drukarki da radę zmusić do drukowania przez załączony z komórką
    > kabel USB (którym się łączy komórkę z kompem)?

    Musi to być drukarka podłączona do USB.

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-01-14 12:19:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 13 Jan 2009 08:49:47 +0100, Andrew napisał(a):

    > Super - a czy te drukarki da radę zmusić do drukowania przez załączony z komórką
    > kabel USB (którym się łączy komórkę z kompem)?

    A masz komórkę z hostem USB?