  • 1. Data: 2009-01-06 13:03:52
    Temat: Test downloadu bezposrednio z komorki
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Pod adresem http://www.speedtest.bo.pl/
    zamieściłem speedtest dla pomierzenia downloadu który to test można
    wykonać bezpośrednio z komórki bez PeCeta.

    Jesli ktoś może poświecić 512kB tranferu to proszę o przetestowanie
    swojego telefonu i przeglądarki xHTML wbudowanej w telefon. Test działa
    napewno na K550 W610 ale jestem ciekaw innych modeli.

    Bez wątpienia ciekawe będą zestawienia wyników. Przykład to Nokia N70 i
    jej przeglądarka nawet w w sygnale UMTSie nie chcą wyciągnąć powyżej
    100kb/s. Moj K550i z softem w610 np nie potrafi EDGA rozpedzic ponad
    120kb/s musza podłaczyc jako modem do i zobaczyc ale pewnei wtedy pociagnie.

    Jakby ktos miał jakies pytania to chetnie odpowiem

  • 2. Data: 2009-01-06 14:03:53
    Temat: Re: Test downloadu bezposrednio z komorki
    Od: <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał(a):

> [...]
    > 120kb/s musza podłaczyc jako modem do i zobaczyc ale pewnei wtedy pociagnie.
    >
    > Jakby ktos miał jakies pytania to chetnie odpowiem

    Uszanowanie

    Kicha , NOKIA E70
    przeglądarka wbudowana
    1. strona nie przewija się
    2. pasek wyboru testu jest dostępny , i nawet wybrać test można , niestety
    zaakceptować już nie :-(
    3. dalsza część okna poniżej paska wyboru niewidoczna w komórce .

    --
    awiesiek

  • 3. Data: 2009-01-06 15:27:48
    Od: "News Gazeta.pl" <n...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    > pociagnie.
    >
    > Jakby ktos miał jakies pytania to chetnie odpowiem

    jakieś przeklamania:
    "HTC Touch Pro, Opera 9.50, 682.67 Mbps, czas pobierania 0.006sec,
    pobieranie 85.33MB/s z naszego serwera"

    HTC podpiety przez wifi via UPC Chello 4Mbps

  • 4. Data: 2009-01-06 15:40:47
    Od: "News Gazeta.pl" <n...@g...pl>

    > jakieś przeklamania:
    > "HTC Touch Pro, Opera 9.50, 682.67 Mbps, czas pobierania 0.006sec,
    > pobieranie 85.33MB/s z naszego serwera"
    >
    > HTC podpiety przez wifi via UPC Chello 4Mbps

    te same testy robione z PC dają prawdopodobne wyniki - 2,5-3,5Mbps

  • 5. Data: 2009-01-06 15:42:06
    Od: "News Gazeta.pl" <n...@g...pl>

    News Gazeta.pl pisze:

    > te same testy robione z PC dają prawdopodobne wyniki - 2,5-3,5Mbps

    i znów błędy (PC):

    "Twoja srednia predkosc podczas pobierania:

    146.29 Mbps

    Czas pobierania pliku: 0.007sec

    Pobieranie 18.29 MB/sec. z naszego serwera"

  • 6. Data: 2009-01-06 19:07:29
    Od: marcinez <m...@U...eu>

    a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> [...]
    > zaakceptować już nie :-(
    > 3. dalsza część okna poniżej paska wyboru niewidoczna w komórce .
    Podobnie na e51 kicha

    --

    Marcin

  • 7. Data: 2009-01-07 07:21:22
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    marcinez pisze:

    > Podobnie na e51 kicha

    Hmm jak rozumiem widzicie liste wyboru i dalej juz nic w tym guzika
    "zacznij test" ?

  • 8. Data: 2009-01-07 07:23:25
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    News Gazeta.pl pisze:

    > jakieś przeklamania:
    > "HTC Touch Pro, Opera 9.50, 682.67 Mbps, czas pobierania 0.006sec,
    > pobieranie 85.33MB/s z naszego serwera"

    Cache lub problem z czasem na Operze jest o tym w uwagach.
    Zrob to na IE z WMa

    > HTC podpiety przez wifi via UPC Chello 4Mbps

    Zrob to na IE z plikiem 2MB lub 10MB jak na wifi.

  • 9. Data: 2009-01-07 15:26:23
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Hmm jak rozumiem widzicie liste wyboru i dalej juz nic w tym guzika
    > "zacznij test" ?

    Uszanowanie

    Potwierdzam .

    --
    awiesiek

  • 10. Data: 2009-01-07 16:11:05
    Od: AL <a...@s...tam>

    awiesiek pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Uszanowanie
    >
    > Potwierdzam .
    >
    > --
    > awiesiek

    u mnie (e51) widac normalnie cala strone (przegladarka fabryczna).
    Jest rozwijana lista (z niej wybralem pierwsza pozycje 512kB z TKTELECOM)
    Pod spodem jest guzik "Wykonaj Test"
    Dostaje jako wynik strone, na ktorej pisze:
    Srednia predkosc pobierania: 5,79Mbps
    Czas pobierania pliku 0,708sec
    Pobieranie 740.53KB/sec z naszego serwera.
    Potem takie info jak moje IP i opis przegladarki (Mozilla 7.0 S60)

    --
    pozdr
    Adam (AL)