  • 1. Data: 2010-08-01 11:55:20
    Temat: Soczewka na tylnej szybie
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Czy ktoś z Grupowiczów ma taki wynalazek?
    Widuję na tylnej szybie czasami nałożoną soczewką Fresnela (pomniejszająca).
    Jak to się sprawdza w praktyce przy cofaniu? Dobrze widać?
    Pod jaką nazwą tego szukać?
    Jacek

  • 2. Data: 2010-08-01 12:39:56
    Temat: Re: Soczewka na tylnej szybie
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jacek

    > Czy ktoś z Grupowiczów ma taki wynalazek? Widuję na tylnej szybie
    > czasami nałożoną soczewką Fresnela (pomniejszająca). Jak to się sprawdza
    > w praktyce przy cofaniu? Dobrze widać? Pod jaką nazwą tego szukać?

    Nie lepiej sobie czujniki założyć? Teraz grosze kosztują.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-08-01 13:01:06
    Od: seba <s...@g...com>

    On 1 Sie, 11:55, "Jacek" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Widuję na tylnej szybie czasami nałożoną soczewką Fresnela (pomniejszająca).
    > Jak to się sprawdza w praktyce przy cofaniu? Dobrze widać?

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=soc
    zew%2A+szyb%2A&change_view=1&category=3

  • 4. Data: 2010-08-01 15:06:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-01 11:55, Jacek pisze:
> [...]
    > (pomniejszająca).
    > Jak to się sprawdza w praktyce przy cofaniu? Dobrze widać?

    Szukać właśnie pod tą nazwą, którą łaskaw byłeś wymienić.
    Ja podpowiem - Norauto - tam szukać. Podwrocławskie ma i to całkiem
    niedrogo, do tego dwa różne rozmiary.
    Jak się spisuje? Całkiem nieźle, o ile nie jest ciemno, bo wtedy nic Ci
    ona nie da. Po założeniu najlepiej poćwiczyć. No i najlepiej to się
    chyba spisuje w Volvo kombi i innych z tylną szybą w pionie.
    U mnie w Lagunie 1 kombi, dawała radę.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl