  • 1. Data: 2010-07-31 22:21:19
    Temat: Jak usunąć immo?
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    Witam.

    Pacjent to Escort 93.
    Posypała się antenka przy stacyjce (cewka).
    Została wymieniona na inną. Stara miała 3 przewody a nowa 2.
    Immo nie działa. Nie jest jednak potrzebne.
    Czy jest jakiś sposób aby odłączyć immo bez przeprogramowywania komputera?
    Znaleźliśmy gościa na alledrogo który ma nam przysłać przeprogramowany
    komputer.
    Ale może jednak można oszukać komputer?

    Pozdrawiam.
    Maurycy123.

  • 2. Data: 2010-07-31 23:13:57
    Temat: Re: Jak usunąć immo?
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jest jakiś sposób aby odłączyć immo bez przeprogramowywania komputera?
    > Znaleźliśmy gościa na alledrogo który ma nam przysłać przeprogramowany

    A myslisz, ze ktos kto projektowal ten system pozwolilby na tak latwe
    rozbrojenie go? Immo odbiera sygnal z pastylki w kluczu i "mowi"
    komputerowi, ze ma zielone do odpalenia auta. Jedyna mozliwosc obejscia
    tego, to zamontowanie emulatora immo w ECU i to jest wlasnie oszukiwanie
    komputera...

    --
    Picasso

  • 3. Data: 2010-07-31 23:31:54
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > komputerowi, ze ma zielone do odpalenia auta. Jedyna mozliwosc obejscia
    > tego, to zamontowanie emulatora immo w ECU i to jest wlasnie oszukiwanie

    Nic nie widziałeś, gówno wiesz. ;-)
    To tak żartem. :-)
    Nie obrażaj się.
    W niektórych samochodach wystarczy podać 12v na komputer.
    Jest to stare auto. Doczytałem że od 95 immo było wbudowane w komputer.
    Wiec jest szansa że wystarczy obejść jakiś obwód i nie będzie problemu.

  • 4. Data: 2010-08-01 00:41:19
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "maurycy123" napisał:

    > Immo nie działa. Nie jest jednak potrzebne.
    > Czy jest jakiś sposób aby odłączyć immo bez przeprogramowywania komputera?

    Ostatnio na szrocie kupiłem do mojego golfa kompletną stacyjkę z kluczykiem
    za 50zł. Do escorta nie powinna być droższa. Wystarczy przełożyć cewkę od
    immobilizera i bębenek stacyjki i będziesz miał naprawione. Jedyny minus, że
    będziesz miał inny kluczyk do stacyjki i inny do drzwi. Chyba że na szrocie
    z rozbitka wyciągniesz jeszcze bębenki z zamków.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 5. Data: 2010-08-01 08:40:09
    Temat: Re: Jak usun?ae immo?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-31 23:13, P_ablo wrote:
    > A myslisz, ze ktos kto projektowal ten system pozwolilby na tak latwe
    > rozbrojenie go?

    W oderwaniu od akurat tego immo: Niektóre systemy immo wyglądają jak
    gdyby projektowali je debile na ciężkim kacu za zaliczenie zajęć
    pierwszego roku.

    > Jedyna mozliwosc obejscia
    > tego, to zamontowanie emulatora immo w ECU i to jest wlasnie oszukiwanie
    > komputera...

    Albo kawalek druta. Patrz na immo Lanosa.

  • 6. Data: 2010-08-01 09:50:45
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > naprawione. Jedyny minus, że będziesz miał inny kluczyk do stacyjki i inny
    > do drzwi. Chyba że na szrocie z rozbitka wyciągniesz jeszcze bębenki z

    Sama stacyjka może nie pomóc.
    Do płytki z immo dochodzą 4 przewody. Z masą nie było problemów.
    Metodą "macajewa" podaliśmy zasilanie na immo.
    Płytka zaczęła sie grzać. Obawiam się, że poszła do krainy wiecznych szrotów
    ;-)
    Nie mogę namierzyć schematu escorta i nie wiem czy immo komunikuje się z
    komputerem za pomocą jakiejś transmisji czy tylko podaje sygnał na komputer.

    Pozdrawiam.
    Maurycy123.

  • 7. Data: 2010-08-01 11:11:21
    Od: Łukasz <g...@o...pl>

    > Albo kawalek druta. Patrz na immo Lanosa.

    mógłbyś rozwinąć temat
    bo żyłem w przekonaniu ze immo w lanosie
    nie jest takie proste w obejściu :(

  • 8. Data: 2010-08-01 11:44:08
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Sama stacyjka może nie pomóc.
    > Do płytki z immo dochodzą 4 przewody. Z masą nie było problemów.
    > Metodą "macajewa" podaliśmy zasilanie na immo.

    Ile mu tam podales?

    > Nie mogę namierzyć schematu escorta i nie wiem czy immo komunikuje się z
    > komputerem za pomocą jakiejś transmisji czy tylko podaje sygnał na
    > komputer.

    No mozesz mo na "spróbe" podac te 12... ;)

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2010-08-01 11:46:16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-08-01 11:11, Łukasz wrote:
    > mógłbyś rozwinąć temat
    > bo żyłem w przekonaniu ze immo w lanosie
    > nie jest takie proste w obejściu :(

    Zapytaj ludzi mających gaz czy im nie odpala mimo awarii immo. Hint:
    Lanos odlaczał pompe paliwa, jednak radośnie dalej sterował sekwencją
    cewek. Żenada. Choć raz uratowała mi dupsko kiedy musiałem to obejść.

  • 10. Data: 2010-08-01 11:56:18
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Nic nie widziałeś, gówno wiesz. ;-)

    Czlowiek óczy siem całe rzycie...
    Morze dlatego rze kradłem tylko bryczki powyrzej 2000 r ;)

    W pisz na elektrodzie immo +escort i masz w kilku watkach propozycje pomocy
    jak usunac immo na priv.

    --
    Picasso