  • 1. Data: 2010-08-01 13:23:15
    Temat: Fotelik -> Golf IV
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam!

    Chciałbym zakupić ten fotelik http://www.ceneo.pl/;0151067162-10.htm
    przez Internet, mam jednak obawy czy aby spasuje do mojego GOlfa IV.

    Czy ktoś może przerabiał taką lub bardzo podobna konfigurację?

    Na czym generalnie polegają problemy związane z "niedopasowaniem"
    fotelika do samochdou?

    GB

  • 2. Data: 2010-08-01 13:44:44
    Temat: Re: Fotelik -> Golf IV
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 01-08-2010 o 13:23:15 Grzegorz Brycki <g...@o...pl>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy ktoś może przerabiał taką lub bardzo podobna konfigurację?
    >
    > Na czym generalnie polegają problemy związane z "niedopasowaniem"

    Fantastyczny ten fotelik, ocena bezpieczeństwa 3, i to w takiej cenie...

    http://fotelik.info/pl/testy/Recaro%20Young%20Sport/
    grupa/rosnaco/index.html

  • 3. Data: 2010-08-01 21:11:43
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-08-01 13:44, MM pisze:

    > Fantastyczny ten fotelik, ocena bezpieczeństwa 3, i to w takiej cenie...
    >
    > http://fotelik.info/pl/testy/Recaro%20Young%20Sport/
    grupa/rosnaco/index.html

    ale co, bez cynizmu - dobry Twoim zdaniem, nie dobry. Generalnie 650 zł
    za fotelik z 3 za bezpieczeństwo to chyba nieźle?

    GB

  • 4. Data: 2010-08-01 21:24:33
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-08-01 21:11, Grzegorz Brycki pisze:

    grupa/rosnaco/index.html

    > ale co, bez cynizmu - dobry Twoim zdaniem, nie dobry. Generalnie 650 zł
    > za fotelik z 3 za bezpieczeństwo to chyba nieźle?

    Dodam że interesują mnie foteliki od 9-36kg, wolę zapłacić raz niż 3 razy.

    GB

  • 5. Data: 2010-08-01 21:57:02
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 01-08-2010 o 21:24:33 Grzegorz Brycki <g...@o...pl>
    napisał(a):

    > Dodam że interesują mnie foteliki od 9-36kg, wolę zapłacić raz niż 3
    > razy.

    Czyli na bezpieczeństwie Twojego dziecka tobie za bardzo nie zależy...
    Twój maluch w takim dużym foteliku będzie "latał"

    Szukaj fotelików z oceną 4, ja osobiście kupiłem Maxi Cosi Mobi, tylko
    jest trochę droższy...

  • 6. Data: 2010-08-01 22:39:32
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-08-01 21:57, MM pisze:
    > Maxi Cosi Mobi

    OK, tylko że nie każde dziecko będzie chciało jeździć tyłem - swoją
    drogą gdzie ono (jadąc z tyłu, tyłem) umieścić sobie nogi?

    GB

  • 7. Data: 2010-08-02 01:44:42
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 01 Aug 2010 22:39:32 +0200, Grzegorz Brycki napisał(a):
    > OK, tylko że nie każde dziecko będzie chciało jeździć tyłem - swoją
    > drogą gdzie ono (jadąc z tyłu, tyłem) umieścić sobie nogi?

    Dziecko to nie marudny dorosły, który koniecznie chce widzieć to co
    kierowca. Dla dziecka ważniejsze jest to ILE widzi :) Mój potomek
    (obecnie 15mies.) jeździ tyłem w Recaro Polaric - fotelik jest ustawiony
    znacznie wyżej niż typowe klasyczne foteliki, dzięki czemu młody widzi
    świetnie przez boczną i tylną szybę. W normalnym foteliku widziałby oparcie
    przedniego fotela i dachy sąsiednich samochodów.
    Miejsca na nogi jest niemało, choć nie sądzę by pojeździł nim dłużej niż
    do drugich urodzin - za to jest bardzo bezpiecznie. dla kontaktu
    z kierowcą wystarczy dodatkowe lusterko zakładane na środkowy zagłówek.
    Przy dalszych trasach i tak druga osoba musi jechać z dzieckiem - a to
    podać flachę, a to przetrzeć buzię ze śliny, podać deser łyżeczką itp.
    - i wtedy wygodniej jest obsługiwać dziecko mając je naprzeciwko
    siebie niż obok.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 8. Data: 2010-08-02 06:48:39
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 01-08-2010 o 22:39:32 Grzegorz Brycki <g...@o...pl>
    napisał(a):

    > OK, tylko że nie każde dziecko będzie chciało jeździć tyłem - swoją
    > drogą gdzie ono (jadąc z tyłu, tyłem) umieścić sobie nogi?

    Fotelik jest montowany jakby na krawędzi siedziska.
    http://www.familjeliv.se/hem/camilllla/gallery/phpfv
    ld6g.jpg

    tutaj cenna opinia:
    http://www.ceneo.pl/;0154434028-10.htm

  • 9. Data: 2010-08-02 12:05:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "MM" <k...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > Twój maluch w takim dużym foteliku będzie "latał"
    >
    > Szukaj fotelików z oceną 4, ja osobiście kupiłem Maxi Cosi Mobi, tylko

    I tez ma ocene 4? Niby taka rewelacja, a ocena w sumie przecietna (moj
    priorifix za 2/3 tej ceny tez ma 4).

    Pozdrawiam
    Kami

  • 10. Data: 2010-08-02 17:13:10
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 02-08-2010 o 12:05:51 kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > I tez ma ocene 4? Niby taka rewelacja, a ocena w sumie przecietna (moj
    > priorifix za 2/3 tej ceny tez ma 4).

    Chyba używany. Ceny powyżej 1000zł za nowe, btw nie jest montowany tyłem
    do kierunku jazdy.