  • 1. Data: 2009-06-03 14:02:30
    Temat: Soenke Petersen-sparaliżowany
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Tu link:

    http://www.ekstraliga.wp.pl/kat,104354,title,A-jedna
    k-Petersen-ma-zlamany-kreg,wid,11188413,wiadomosc.ht
    ml?ticaid=18248

    Szkoda, bo to niezly zawodnik byl.

    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-06-03 15:03:05
    Temat: Re: Soenke Petersen-sparaliżowany
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Koczis pisze:

    > Szkoda, bo to niezly zawodnik byl.

    mimo, ze nie uwazam zuzla za sport wplywajacy w jakikolwiek sposob na
    rozwoj motocyklizmu jako takiego (vide wizja puszczenia biegu w druga
    strone, itp...) to takie wiadomosci smuca... :-(

    p.s. Dr. House nie takie przypadki leczyl. Niech mu bedzie dane.

    --

    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2009-06-03 15:25:27
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Koczis pisze:

    Szkoda, bo to niezly zawodnik byl.

    Mlody jest, wierze ze da rade...ale to dziwny sport jest, widzialem raz na
    MotoNetMitingu - Zapek kazal.

    T.

  • 4. Data: 2009-06-03 16:12:29
    Od: t...@g...com

    On 3 Cze, 17:25, "Tytus" <v...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Szkoda, bo to niezly zawodnik byl.
    >
    > Mlody jest, wierze ze da rade...ale to dziwny sport jest, widzialem raz na

    a co w tym sporcie dziwne jest ?

  • 5. Data: 2009-06-03 16:44:54
    Temat: Re: Soenke Petersen-sparalizowany
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***t...@g...com
    a co w tym sporcie dziwne jest ?

    Jego naturalnosc...jest rownie "prawdziwy" jak chod sportowy...

    --
    T. i zolte
    te naszypsze

  • 6. Data: 2009-06-03 16:56:15
    Od: t...@g...com

    On 3 Cze, 18:44, "Tytus" <v...@o...pl> wrote:

    > Jego naturalnosc...

    T nie kumam..
    hmm a co jest za naturalnosc w skokach narciarskich albo biegu bez
    plotki ?
    ;

  • 7. Data: 2009-06-03 17:14:38
    Od: Arni <a...@N...spam>

    t...@g...com pisze:

    > T nie kumam..
    > hmm a co jest za naturalnosc w skokach narciarskich albo biegu bez
    > plotki ?

    akurat bieg przez płotki symbolizuje biegnącego przez dzungle czlowieka
    pierwotnego, ktory ucieka przed goniacym go dinozaurem. Jest naturalne? :)
    A skoki narciarskie to przeciez odwieczny pęd człowieka do latania.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 8. Data: 2009-06-03 17:17:56
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Arni pisze:

    > akurat bieg przez płotki symbolizuje biegnącego przez dzungle czlowieka
    > pierwotnego, ktory ucieka przed goniacym go dinozaurem. Jest naturalne? :)
    > A skoki narciarskie to przeciez odwieczny pęd człowieka do latania.

    Się Freuda naczytało :) Czyli znaczy się ten na żużlu to przed czymś
    ucieka czy ma do czegoś pęd?

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 9. Data: 2009-06-03 17:21:36
    Od: t...@g...com

    On 3 Cze, 19:14, Arni <a...@N...spam> wrote:

    > akurat bieg przez płotki symbolizuje biegnącego przez dzungle czlowieka
    > pierwotnego, ktory ucieka przed goniacym go dinozaurem. Jest naturalne? :)

    nie wiem jak Ty ale sie nie utozsamiam z czlowiekiem pierwotnym
    ...no ale Ty jestes z Torunia ;

  • 10. Data: 2009-06-03 17:23:07
    Od: Arni <a...@N...spam>

    t...@g...com pisze:

    > nie wiem jak Ty ale sie nie utozsamiam z czlowiekiem pierwotnym
    > ...no ale Ty jestes z Torunia ;

    mo masz chlopie polot...