  • 1. Data: 2010-01-15 16:20:48
    Temat: Sony DSC-H20 kraj produkcji
    Od: "Smutny Indyk" <t...@s...me>

    W jakim kraju wyprodukowany jest ten aparat? Myślę nad zakupem tego
    sprzętu, ale gardzę 'Chińczykami' i nie chciałbym się nadziać na
    badziew, interesuje mnie tylko Made in Japan.
    Nie mogę znaleźć w sieci zdjęcia spodu obudowy, na stronie dpreview
    jeszcze nie zrecenzowali tego sprzętu, może ktoś wie?

  • 2. Data: 2010-01-15 17:02:59
    Temat: Re: Sony DSC-H20 kraj produkcji
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 15-01-2010 17:20, Smutny Indyk pisze:
> [...]
    > Nie mogę znaleźć w sieci zdjęcia spodu obudowy, na stronie dpreview
    > jeszcze nie zrecenzowali tego sprzętu, może ktoś wie?

    LOL, ale masz wymagania... musisz natychmiast wyrzucić prawie całą
    elektronikę jaką posiadasz. Nawet nie dlatego, że jest zła, ale dlatego
    że nią "gardzisz".

  • 3. Data: 2010-01-15 17:11:16
    Od: "Smutny Indyk" <t...@s...me>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl>
    napisał w wiadomości news:hiq7p0$lck$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > LOL, ale masz wymagania... musisz natychmiast wyrzucić prawie całą
    > elektronikę jaką posiadasz. Nawet nie dlatego, że jest zła, ale
    > dlatego że nią "gardzisz".

    Na jakiej grupie jesteśmy? Gardzę chińskimi aparatami i tego się będe
    trzymał, jakoś dotychczas nie zawiodłem się na Japończykach,
    a chiński badziew u znajomych rozpoznaję natychmiast i jest znacza
    różnica, może dla Ciebie nie.

  • 4. Data: 2010-01-15 17:13:39
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > W jakim kraju wyprodukowany jest ten aparat? Myślę nad zakupem tego
    > sprzętu, ale gardzę 'Chińczykami' i nie chciałbym się nadziać na
    > badziew, interesuje mnie tylko Made in Japan.

    LOL. Ze tak spytam - czy fakt wyprodukowania go w Japonii sprawi,
    ze przestanie to byc przecietniak z obiektywem zaczynajacym sie od 38mm?

    > Nie mogę znaleźć w sieci zdjęcia spodu obudowy, na stronie
    > dpreview jeszcze nie zrecenzowali tego sprzętu, może ktoś wie?

    Google na haslo "DSC-H20 "made in"" wyrzucaja "Japan".
    Ale zweryfikuj sobie w jakims MediaMarkcie jeszcze.
    Nie powiedziane, ze montuja go tylko i wylacznie tam.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    ja bym chcial, zeby europejskie montownie koncernow elektronicznych
    mialy taka kontrole jakosci jak te w Chinach... ale, jak to na tej grupie
    mawiaja, ja tam truskawki z cukrem...

  • 5. Data: 2010-01-15 17:37:26
    Od: "Smutny Indyk" <t...@s...me>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > LOL. Ze tak spytam - czy fakt wyprodukowania go w Japonii sprawi,
    > ze przestanie to byc przecietniak z obiektywem zaczynajacym sie od
    > 38mm?

    To ma być dobry aparat do zastosowań amatorskich, odpowiadają mi jego
    parametry.
    Fakt wyprodukowania w Japonii ma moim przynajmniej zdaniem wpływ na
    jakość wykonania, trwałość obudowy, jakość optyki, ale ja to truskawki
    bez cukru.

    > ja bym chcial, zeby europejskie montownie koncernow elektronicznych
    > mialy taka kontrole jakosci jak te w Chinach... ale, jak to na tej
    > grupie
    > mawiaja, ja tam truskawki z cukrem...

    Może coś więcej na ten temat? rozstrzeliwują na miejscu za odcisk palca
    na obiektywie?

  • 6. Data: 2010-01-15 18:14:33
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 15 Sty, 18:37, "Smutny Indyk" <t...@s...me> wrote:

    > Może coś więcej na ten temat? rozstrzeliwują na miejscu za odcisk palca
    > na obiektywie?
    Dodam ze zatrudniaja dzieci do montazu podzespolow.
    Za to Japonczycy zapierdalaja gorzej jak w Biedronce, bo 25 godzin na
    dobe.
    StaM

  • 7. Data: 2010-01-15 18:28:40
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

> [...]
    > trzymał, jakoś dotychczas nie zawiodłem się na Japończykach,
    > a chiński badziew u znajomych rozpoznaję natychmiast i jest znacza

    a to ciekawe od lat 90% sprzętu jest produkcji chińskiej,
    resztę stanowi malezja, Tajwan lub Filipiny,

    jak rozpoznajesz?
    japoński sprzęt musi być bardzo stary
    P.

  • 8. Data: 2010-01-15 19:40:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 15-01-2010 18:11, Smutny Indyk pisze:

> [...]
    > trzymał, jakoś dotychczas nie zawiodłem się na Japończykach,
    > a chiński badziew u znajomych rozpoznaję natychmiast i jest znacza

    Biedny jesteś. Dlaczego w ogóle piszesz tutaj, skoro komputer ma płytę
    made in china, procesor pewnie made in malaysia i tak dalej? Toż to
    wstyd i pogarda...

  • 9. Data: 2010-01-15 19:41:41
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 15-01-2010 18:37, Smutny Indyk pisze:

> [...]
    > Fakt wyprodukowania w Japonii ma moim przynajmniej zdaniem wpływ na
    > jakość wykonania, trwałość obudowy, jakość optyki, ale ja to truskawki

    Pobożne życzenia.

  • 10. Data: 2010-01-15 20:01:38
    Od: "Smutny Indyk" <t...@s...me>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > a to ciekawe od lat 90% sprzętu jest produkcji chińskiej,
    > resztę stanowi malezja, Tajwan lub Filipiny,
    >
    > jak rozpoznajesz?
    > japoński sprzęt musi być bardzo stary

    Mnie interesuje te 10% wg Twoich szacunków, jakoś większość aparatów z
    wyższej półki jest japońska, a jak ktoś bierze Chińczyka to jego sprawa,
    ja bym tego nie kupił.
    Natomiast cały tani badziew to Chiny, Malezja, Filipiny, Indonezja. Ten
    aparat też na szczęście jest z Japonii, kupuję go i na jakości na pewno
    się nie zawiodę.