  • 1. Data: 2010-01-15 11:23:46
    Temat: Uszkodzony D80 i jego wysoka cena
    Od: "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl>

    Na aukcji Allegro:
    http://allegro.pl/item873126695_nikon_d80_apart_foto
    _uszkodzony_od_1_zl.html
    osiągnął bardzo wysoką cenę - a licytacja jeszcze w toku. Skąd u nas w
    Polsce taki popyt na uszkodzony sprzęt Foto - czyżby serwisy zaopatrywały
    się na Allegro - i "czuły nosem" koszty naprawy ?

    Co o tym sądzicie ?

    Pzdr,
    Sławek

  • 2. Data: 2010-01-15 12:45:30
    Temat: Re: Uszkodzony D80 i jego wysoka cena
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Sławek Drogosz pisze:
> [...]
    > Polsce taki popyt na uszkodzony sprzęt Foto - czyżby serwisy zaopatrywały
    > się na Allegro - i "czuły nosem" koszty naprawy ?

    Sprawdzałeś ile oficjalnie kosztuje najgłupszy plastik np. często łamana
    stopka lampy albo zatyczka baterii ?

  • 3. Data: 2010-01-15 21:01:45
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-01-15 13:45, Jacek Czerwinski pisze:
    _uszkodzony_od_1_zl.html

    > Sprawdzałeś ile oficjalnie kosztuje najgłupszy plastik np. często łamana
    > stopka lampy albo zatyczka baterii ?

    Pewnie wygląda to podobnie jak w dziale Audio.
    Wzmacniacz podarował mi Wujek, nie mam na czym go sprawdzić więc
    sprzedaje jako uszkodzony ale może jest sprawny. Nie chce mi się go
    sprawdzić i nie chcę zarobić więc sprzedaję wam jako uszkodzony. Kupują
    ludzie i liczą że naprawią za 100zł. Za tydzień sprzedają z inna bajką.
    Aparat dawno po wycenie w serwisie, naprawa nieopłacalna więc chce
    wyciągnąć ile się da.

    Tomek

  • 4. Data: 2010-01-18 16:42:13
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Tomek wrote:
    > Kupują
    > ludzie i liczą że naprawią za 100zł.

    ...i czasem, ba, czesto im sie to udaje. Sam nie raz w ten sposob wszedlem
    w posiadanie fajnego gadzetu. Np. uszkodzony (nie wlaczajacy sie) Pentax
    K100D kosztowal mnie jakies 270 zl, naprawa zajela mi niespelna dwie
    godziny i nie wymagala uzycia zadnych nietypowych elementow.

    --
    KILu