  • 1. Data: 2009-03-29 14:09:30
    Temat: Sony Ericsson C510i w Erze.
    Od: "Pawel" <P...@g...pl>

    Mija mi kolejna umowa w Erze. W przygotowanej ofercie wyskoczył telefon Sony
    Ericsson C510i. Na stronach Ery brak jakiejkolwiek informacji o tym modelu.
    Zakładam dlatego, że wchodzi do sprzedaży w marcu. Ma ktoś już ten telefon?
    Jak wrażenia?

  • 2. Data: 2009-03-29 14:22:23
    Temat: Re: Sony Ericsson C510i w Erze.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Pawel" <P...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > modelu. Zakładam dlatego, że wchodzi do sprzedaży w marcu. Ma ktoś już ten

    http://www.telepolis.pl/telefony.php?id=1489

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-03-29 14:38:14
    Od: "Pawel" <P...@g...pl>

    "Pawel" <P...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > modelu. Zakładam dlatego, że wchodzi do sprzedaży w marcu. Ma ktoś już ten
    Może ktoś sprawdzić (kto ma przygotowaną ofertę) na stronie I-BOA przy
    telefonach SonyEricsson czy jest model C510i czy też K510i, bo facet w
    biurze obsługi twierdzi,że C510i w ich ofercie nie ma.

  • 4. Data: 2009-03-29 16:19:35
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Pawel napisał:
> [...]
    > telefonach SonyEricsson czy jest model C510i czy też K510i, bo facet w
    > biurze obsługi twierdzi,że C510i w ich ofercie nie ma.

    K510 tu masz wykaz + ceny :
    http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
    s/ind/wymien_tel_kurier_cennik.pdf

  • 5. Data: 2009-03-29 17:24:57
    Od: "Pawel" <P...@g...pl>

    > K510 tu masz wykaz + ceny :
    > http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
    s/ind/wymien_tel_kurier_cennik.pdf
    Nie chodzi mi o wykaz i ceny. Wchodzę na I-BOA, na stronie głównej otwieram
    przygotowaną ofertę z telefonem, wybieram Sony Ericssona i dostępne modele.
    Wśród innych wyskakuje mi C510i, natomiast nie ma K510. Możecie sprawdzić u
    siebie na I-BOA?

  • 6. Data: 2009-03-29 18:14:28
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Pawel napisał:
> [...]
    > Wśród innych wyskakuje mi C510i, natomiast nie ma K510. Możecie sprawdzić u

    Ale ten pdf odzwierciedla to co jest na I-BOA a przynajmniej było
    jeszcze tydzień temu. C510i nawet nie można w Erze kupić bez promocji
    więc szczerze wątpię żeby nagle było w promocji i to jeszcze takiej
    której gdzie indziej nie ma. Może wrzuć jakiegoś screena chętnie to
    zobacze :)

  • 7. Data: 2009-03-29 18:18:02
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Pawel napisał:
> [...]
    więc szczerze wątpię żeby nagle było w promocji i to jeszcze takiej
    której gdzie indziej nie ma. Może wrzuć jakiegoś screena chętnie to
    zobaczę :) Ostatnio zmieniali I-boa (w bieżących połączeniach" pojawiło
    się podsumowanie, może przy okazji ktoś jakąś literówkę zrobił i zamiast
    K dał C. A jak wybierzesz to C to pojawia się fotka modelu C czy K ?

  • 8. Data: 2009-03-29 19:35:43
    Od: "Pawel" <P...@g...pl>

> [...]
    > podsumowanie, może przy okazji ktoś jakąś literówkę zrobił i zamiast K dał
    > C. A jak wybierzesz to C to pojawia się fotka modelu C czy K ?
    Mało tego ja ten telefon zamówiłem jako C510i, a dostałem maila, że wysłali
    K510...Niestety po złożeniu zamówienia zniknęła ze strony również oferta.
    Nie byłem na tyle przewidujący aby zrobić sobie screena. Stąd moje prośba
    aby ktoś sprawdził u siebie.