  • 1. Data: 2009-03-29 14:39:10
    Temat: Play Fresh, Plus GSM i dziwny znaczek R w kwadracie...
    Od: "Zaneta" <z...@W...gazeta.pl>

    Cześć.
    Mam Play Fresh i często zdarza mi się dziwna sytuacja. Na telefonie pokazuje
    mi się napis "Plus GSM" poniżej napis "Play" a w prawym górnym rogu literka
    "R" w kwadraciku. Coś takiego jest przez kilka godzin a później ten "Plus
    GSM" i R w kwadraciku znikają i zostaje sam napis Play. Niezależnie od tego
    co jest Play działa. Co to jest?
    Czy chodzi o jakieś kłopoty z zasięgiem Playa Fresh?

    Żaneta

  • 2. Data: 2009-03-29 14:43:09
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    W dniu 2009-03-29 16:39, Zaneta pisze:
> [...]
    > co jest Play działa. Co to jest?
    > Czy chodzi o jakieś kłopoty z zasięgiem Playa Fresh?

    a słyszałeś kiedyś o roamingu wewnętrznym?

  • 3. Data: 2009-03-29 14:53:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zaneta" <z...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "R" w kwadraciku. Coś takiego jest przez kilka godzin a później ten "Plus
    > GSM" i R w kwadraciku znikają i zostaje sam napis Play. Niezależnie od

    Jak jest Plus GSM i R to znaczy ze jestes w roamingu i korzystasz z Playa w
    sieci Plus GSM.
    Jak jest sam Play bez znaczka R, to znaczy ze korzystasz z sieci
    macierzystej Play (nie korzystasz z Plus GSM)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-03-29 20:48:10
    Od: K <...@...c>

    Zaneta pisze:
> [...]
    > co jest Play działa. Co to jest?
    > Czy chodzi o jakieś kłopoty z zasięgiem Playa Fresh?

    a czy do telefonu zostala dolaczona instrukcja ?
    a czy potrafisz czytac ze zrozumieniem ?
    a czy play fresh to jest jakas nowa siec ?

  • 5. Data: 2009-03-30 06:36:36
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    K pisze:

    > a czy do telefonu zostala dolaczona instrukcja ?
    > a czy potrafisz czytac ze zrozumieniem ?
    > a czy play fresh to jest jakas nowa siec ?

    może od razu lepiej ją zbić
    ps. a tak przy okazji może poczytasz słownik ortograficzny, zobacz jak
    się stawia znak zapytania
    az

  • 6. Data: 2009-03-30 09:03:18
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Sun, 29 Mar 2009 14:39:10 +0000 (UTC), Zaneta napisał(a):

> [...]
    > co jest Play działa. Co to jest?
    > Czy chodzi o jakieś kłopoty z zasięgiem Playa Fresh?

    Tak zwany roaming wewnętrzny. Oznacza, że Twoja sieć (Play) ma kłopoty z
    zasięgiem i dlatego obsługę Twojego telefonu przejmuje sieć, nie mająca
    takich kłopotów (Plus). Bardzo źle to świadczy o jakości sieci Play,
    pokazuje ich chamstwo i obrzydliwy stosunek do klienta. Ale to Twój wybór,
    chciałaś taką sieć, to ją masz.

    --
    - Kucing -

  • 7. Data: 2009-03-30 09:47:00
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kucing" <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> napisał w wiadomości
> [...]

    > takich kłopotów (Plus). Bardzo źle to świadczy o jakości sieci Play,
    > pokazuje ich chamstwo i obrzydliwy stosunek do klienta. Ale to Twój wybór,

    No, wywód godny prezesa pewnej formacji podobnego do pewnej, znanej ze
    świata
    polityki osoby co powodowało, że był pod ochroną. Ta sama logika i te same
    słowa.

    tl

  • 8. Data: 2009-03-30 10:06:11
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Kucing pisze:

> [...]
    > takich kłopotów (Plus). Bardzo źle to świadczy o jakości sieci Play,
    > pokazuje ich chamstwo i obrzydliwy stosunek do klienta. Ale to Twój wybór,

    coś Ci sie w główce pomieszało, nikt nikogo nie przejmuje, tylko jeden
    operator, za kasę wynajmuję drugiego
    az

  • 9. Data: 2009-03-30 10:55:06
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 12:06:11 +0200, Tomek napisał(a):

    > coś Ci sie w główce pomieszało, nikt nikogo nie przejmuje, tylko jeden
    > operator, za kasę wynajmuję drugiego
    > az

    No może faktycznie zbyt ostro potraktowałem Playa - szczególnie, że mają
    dobrą (tanią) ofertę na kartę. Ale mając telefon komórkowy u danego
    operatora mam prawo oczekiwać dobrego zasięgu (szczególnie w mieście) a nie
    jakichś harcerskich zabaw w roamingi wewnętrzne.

    --
    - Kucing -

  • 10. Data: 2009-03-30 11:08:38
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Kucing pisze:

> [...]
    > operatora mam prawo oczekiwać dobrego zasięgu (szczególnie w mieście) a nie
    > jakichś harcerskich zabaw w roamingi wewnętrzne.

    ale dla klienta to bez znaczenia, przecież chodzi o połączenie rozmowy,
    a sprawa jak sie to odbywa pozostaje na drugim planie
    az