  • 1. Data: 2009-03-31 11:23:54
    Temat: Serwer grup PLAY ?
    Od: "KS" <ks@_tnij_bazar.com.pl>

    Witam.
    Nie mogę znaleźć jaki jest adres i ustawienia serwera grup dyskusyjnych
    dla sieci PLAY
    W plusie wchodziły standardowe neostrady
    a w play-u nie da rady
    Jak ktoś zna to proszę o namiary

  • 2. Data: 2009-03-31 13:09:30
    Temat: Re: Serwer grup PLAY ?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    KS wrote:
    > Nie mogę znaleźć jaki jest adres i ustawienia serwera grup dyskusyjnych
    > dla sieci PLAY W plusie wchodziły standardowe neostrady
    > a w play-u nie da rady
    > Jak ktoś zna to proszę o namiary

    Użyj jakiegoś narzędzia do szukania bo było.
    Play NIE MA serwera news. Użyj takiego serwera, który wymaga logowania i
    dzięki temu jest niezależny od operatora - gazeta, onet, wp takie mają
    między innymi.

    Jakub

  • 3. Data: 2009-04-03 08:29:46
    Od: Toworek <T...@0...com>

    KS pisze:
> [...]
    > dla sieci PLAY
    > W plusie wchodziły standardowe neostrady

    spróbuj tego:

    news.ett.com.ua