  • 1. Data: 2009-03-31 11:27:27
    Temat: Internet w PLAY
    Od: "KS" <ks@_tnij_bazar.com.pl>

    Ostatnio zabrałem mojego Playa na działeczkę
    Na ich mapie ze strony już daleko od działki nie powinienem mieć zasięgu,
    a tu miłe zaskoczenie.
    FULL ZASIĘG.

    Wioska Prażmów między Piasecznem a Grójcem.
    Może istnieje jakaś nowsza mapka ?

  • 2. Data: 2009-03-31 13:32:29
    Temat: Re: Internet w PLAY
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    KS pisze:
> [...]
    > zasięgu, a tu miłe zaskoczenie.
    > FULL ZASIĘG.
    >
    > Wioska Prażmów między Piasecznem a Grójcem.

    Od dawna już tam u nich pracujesz? :)
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 3. Data: 2009-03-31 15:59:37
    Od: marcink <m...@g...pl>

    KS pisze:
> [...]
    > zasięgu, a tu miłe zaskoczenie.
    > FULL ZASIĘG.
    >
    > Wioska Prażmów między Piasecznem a Grójcem.

    Jasne a świstak i tak dalej i tak dalej....

  • 4. Data: 2009-03-31 16:00:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KS" <ks@_tnij_bazar.com.pl> napisał w wiadomości

    > Wioska Prażmów między Piasecznem a Grójcem.
    > Może istnieje jakaś nowsza mapka ?

    Nowszej niz u operatora chyba nei znajdziesz.
    U mnie przez okolo miesiac na mapie nei bylo zasiegu, choc w praktyce jest
    bardzo przyzwoity.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-03-31 17:17:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    > Nowszej niz u operatora chyba nei znajdziesz.
    > U mnie przez okolo miesiac na mapie nei bylo zasiegu, choc w praktyce jest
    > bardzo przyzwoity.

    Chyba na stronie UKE jest lista BTS.

  • 6. Data: 2009-03-31 17:26:28
    Od: News <n...@d...invalid>

    KS pisze:
> [...]
    > zasięgu, a tu miłe zaskoczenie.
    > FULL ZASIĘG.
    >
    > Wioska Prażmów między Piasecznem a Grójcem.
    potwierdzam, południowe okolice Warszawy - na mapce internetu Playa -
    biała plama, w praktyce zasięg jest, siła sygnału 50-75%

    chyba zaspali z aktualizacją tej mapki

  • 7. Data: 2009-03-31 17:28:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "News" <n...@d...invalid> napisał w wiadomości grup
    > potwierdzam, południowe okolice Warszawy - na mapce internetu Playa - biała
    > plama, w praktyce zasięg jest, siła sygnału 50-75%
    >
    > chyba zaspali z aktualizacją tej mapki

    Skąd wiesz, że jest to 50-75%?
    Wiesz, to po "kreskach" ?

  • 8. Data: 2009-03-31 17:32:17
    Od: News <n...@d...invalid>

    qwerty pisze:

    > Skąd wiesz, że jest to 50-75%?
    > Wiesz, to po "kreskach" ?

    aplikacja "Play online" pokazuje poziom sygnału podczas połączenia,
    modem z ostatniej promocji za 129 zł (chyba Huawiei E160?)

  • 9. Data: 2009-04-01 06:02:02
    Od: "KS" <ks@_tnij_bazar.com.pl>

    > Od dawna już tam u nich pracujesz? :)

    Tak, i płacą 10 groszy za jednego posta.
    Napisałem już ich z milion ;)