  • 1. Data: 2010-08-24 07:23:31
    Temat: Sony SLT-A55 i SLT-A33 z nieruchomym, półprzepuszczalnym lustrem
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=11377

    Przewidywane ceny: $749 i $649

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 2. Data: 2010-08-24 07:29:53
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-24 09:23, Tomasz Jakubowski pisze:
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=11377
    >
    > Przewidywane ceny: $749 i $649

    Zastanawiam się, jak w praktyce to się sprawdzi - jaka będzie strata
    światła na półprzeźroczystym lustrze i jak to wpłynie na jakość obrazu.

    Inne informacje to A560, A580 i matryca APS-H 120Mpix - dzieje się dziś
    od rana :)

  • 3. Data: 2010-08-24 07:33:31
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    + recka na dpreview: http://dpreview.com/reviews/sonyslta55/

  • 4. Data: 2010-08-24 07:47:38
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-08-24 09:33, Andrzej Libiszewski pisze:

    > + recka na dpreview: http://dpreview.com/reviews/sonyslta55/

    Tak. Podobno AF jest "taki sobie", no i chyba nie ma tam AF opartego o detekcję
    kontrastu (czy się
    mylę) z możliwością wyboru?

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 5. Data: 2010-08-24 07:56:49
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 09:47:38 +0200, Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>
    wrote(a):

    > Tak. Podobno AF jest "taki sobie", no i chyba nie ma tam AF opartego o detekcję
    kontrastu (czy się
    > mylę) z możliwością wyboru?

    Nie ma.
    Co do AF-C to opinie są rozbieżne. Na Dpreview się nie zachwycili, ale
    na LL już jak najbardziej.

    Za to wizjerek ma 100% krycia i powiększenie x1,1 - co stawia go
    wielkościowo niemal w jednym rzędzie z pełnoklatkowymi DSLRami. :)

    Nowa matryca 16Mpix też na plus, i pod względem detalu, jak i szumu czy
    dynamiki. Generalnie wygląda to fajnie, czekam na taką tylko z cyferką 7
    z przodu... :)

    pozdrawiam. B.

  • 6. Data: 2010-08-24 08:11:23
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Tomasz Jakubowski" <t...@s...cc> napisał w
    wiadomości news:4c73737a$1@news.home.net.pl...
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=11377

    Jak dla mnie to ficzer na siłę. Z zalet nad bezlusterkowcami ma jedynie
    czujniki AF. I tak amator wybierze coś bez lustra bo prędkość AF jest tam
    coraz większa i zblizona do detekcji fazy a profi i tak zostanie przy
    lustrze.

  • 7. Data: 2010-08-24 08:37:00
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Agent napisał(a):

> [...]
    > czujniki AF. I tak amator wybierze coś bez lustra bo prędkość AF jest
    > tam coraz większa i zblizona do detekcji fazy a profi i tak zostanie

    Niekoniecznie.
    Ten kto ma parę szkiełek do alfy będzie miał zgryz: mniejszy i cichszy
    (bo nie kłapie lustrem) SLT, czy większy (ale z 'prawdziwą matówką') DSLR.

    --
    Mirek

  • 8. Data: 2010-08-24 08:48:18
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości

    > Niekoniecznie.
    > Ten kto ma parę szkiełek do alfy będzie miał zgryz: mniejszy i cichszy
    > (bo nie kłapie lustrem) SLT, czy większy (ale z 'prawdziwą matówką') DSLR.

    Mniejszy tylko odrobinę, cichszy to pewnie ostatnie na co sie zwraca uwagę
    ( w końcu i tak 80 % osób w kompaktach ma włączony dźwięk migawki). Jak ma
    to być technologia rozwojowa to nie powinna byc nastawiona tylko na tych co
    juz maja szkła do alfy.

  • 9. Data: 2010-08-24 09:04:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 09:29:53 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Zastanawiam się, jak w praktyce to się sprawdzi - jaka będzie strata
    > światła na półprzeźroczystym lustrze i jak to wpłynie na jakość obrazu.

    ech... dzieci dzieci... poczytajcie o Canonie RT

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-08-24 09:09:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-24 11:04, Waldek Godel pisze:

    > ech... dzieci dzieci... poczytajcie o Canonie RT

    I myślisz, że to może dać jakiś pogląd jak w tych warunkach spisze się
    nowa matryca sony?