  • 1. Data: 2010-08-24 09:33:31
    Temat: Załoga "Digital Foto Video" złożyła wypowiedzenia
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    a miesięcznik podobno ma się nadal ukazywać

    http://www.press.pl/newsy/pokaz.php?id=23617

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 2. Data: 2010-08-24 10:24:35
    Od: Dominik <d...@g...com>

    On 24 Sie, 11:33, Tomasz Jakubowski <t...@s...cc> wrote:
    > a miesięcznik podobno ma się nadal ukazywać
    >
    > http://www.press.pl/newsy/pokaz.php?id=23617
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Tomasz Jakubowski

    Ja dostałem dziś maila z forum dfv - o treści: "jeśli lubisz dfv - to
    podaj nam swój adres mailowy bo coś ciekawego się szykuje"....
    Myślałem, że to próba wyłudzenia adresów email - ale widać, ze chyba
    nie...

  • 3. Data: 2010-08-24 10:46:08
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Dominik" <d...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]

    >podaj nam swój adres mailowy bo coś ciekawego się szykuje"....
    >Myślałem, że to próba wyłudzenia adresów email - ale widać, ze chyba

    przysłali Ci emaila żebyś podał im emaila?
    sprytnie...

    c.

  • 4. Data: 2010-08-24 11:27:19
    Od: Dominik <d...@g...com>

    On 24 Sie, 12:46, "Cezar" <c...@B...pl> wrote:
    > "Dominik" <d...@g...com> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > przysłali Ci emaila żebyś podał im emaila?
    > sprytnie...
    >
    > c.

    jeśli ktoś wysyła indywidualnego maila z FORUM do innego użytkownika -
    to niekoniecznie musi widzieć i znać "docelowy" adres osoby do której
    wysyła....
    niektórzy poważnie traktują ochronę danych osobowych...
    proste - prawda ?
    z pozdrowieniami od informatyka....

  • 5. Data: 2010-08-24 11:50:58
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-08-24 12:24, Dominik pisze:

> [...]
    > podaj nam swój adres mailowy bo coś ciekawego się szykuje"....
    > Myślałem, że to próba wyłudzenia adresów email - ale widać, ze chyba

    Skoro cała ekipa odeszła, to chyba mają jakiś pomysł, choć w dobie darmowych treści i
    profesjonalnie
    prowadzonych serwisów zagranicznych nie będzie to łatwe.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 6. Data: 2010-08-24 20:39:13
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Tomasz Jakubowski" <t...@s...cc> napisał w
    wiadomości news:4c73b229$1@news.home.net.pl...

    > Skoro cała ekipa odeszła, to chyba mają jakiś pomysł, choć w dobie
    > darmowych treści i profesjonalnie prowadzonych serwisów zagranicznych nie
    > będzie to łatwe.

    Dziwne, przecież nie tak dawno właśnie owa cała ekipa odeszła z Chipa żeby
    założuyć DFV. To w końcu kto tearz odszedł, a kto został?

    Pozdrawiam Przemek

  • 7. Data: 2010-08-24 22:09:34
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-24 22:39, Przemek Lipski pisze:

    > Dziwne, przecież nie tak dawno właśnie owa cała ekipa odeszła z Chipa żeby
    > założuyć DFV. To w końcu kto tearz odszedł, a kto został?

    Widocznie właściciel większości udziałów DFV miał podobny pomysł na
    podbój rynku lub zwiększenie dochodów firmy, jak właściciel Chip Foto
    Video :/
    Mam nadzieję, że działania ekipy mają związek z próbą zachowania
    rzetelności dziennikarskiej i niepoddawania się naciskom wydawcy, aby
    przeinaczać fakty, lub po prostu kłamać, bo
    Sony/Nikon/Canon/Panasonic/Olympus/Pentax czy ktokolwiek inny chce, aby
    artykuły na temat jego sprzętu były bardziej przychylne niż na temat innych.

  • 8. Data: 2010-08-25 05:40:32
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Sony/Nikon/Canon/Panasonic/Olympus/Pentax czy ktokolwiek inny chce, aby
    > artykuły na temat jego sprzętu były bardziej przychylne niż na temat

    ::::::::)))))))))

  • 9. Data: 2010-08-25 07:18:48
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 25.08.2010 00:09, "Paweł W." wrote:

> [...]
    > rzetelności dziennikarskiej i niepoddawania się naciskom wydawcy, aby
    > przeinaczać fakty, lub po prostu kłamać, bo

    Odejście ekipy było związane z zaległościami finansowymi wydawcy wobec
    dziennikarzy.

    --
    http://szumofob.eu

  • 10. Data: 2010-08-25 07:25:10
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Odejście ekipy było związane z zaległościami finansowymi wydawcy wobec
    > dziennikarzy.

    Niewdziecznicy!