  • 1. Data: 2011-09-04 13:09:45
    Temat: Sony Vaio VGN NR-38 nie włącza się
    Od: Johns Smith <a...@g...com>

    Witam,
    kolejny problem z laptopem w tym roku (najpierw padnięte świetlówki w
    Asusie A6Km). Vaio żony dzisiaj rano nie włączyło się. Objawy - po
    naciśnięciu przycisku włączania zaświeca się zielona dioda(Power ON),
    zaś zlokalizowana obok dioda baterii miga (2 mrugnięcia, przerwa itp).
    Dioda dysku twardego mruga kilka razy po włączeniu, potem przestaje. DVD
    trochę chrzęści po włączeniu.
    Próbowałem - usunąć baterię i odłączyć zasilacz, potem przytrzymywać
    przycisk włączania przez 30 sekund, różne konfiguracje modułów RAM.
    Brakuje mi już opcji.
    Awaria raczej nagła, wczoraj w nocy wyłączyłem komputer przytrzymując
    przycisk włączania.
    Jakieś pomysłu, sugestie?
    Marcin

  • 2. Data: 2011-09-05 15:14:56
    Temat: Re: Sony Vaio VGN NR-38 nie włącza się
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Jakieś pomysłu, sugestie?
    > Marcin

    sam niewiele zdziałasz to nie stacjonarny. Rozejrzyj się za serwisem który
    oferuje reballing ale nie w piekarniku czy suszarką jak połowa innych
    serwisów w kraju.

    poczytaj tutaj.
    http://www.wykop.pl/link/861913/ama-serwisant-laptop
    ow/