  • 1. Data: 2011-09-04 20:11:27
    Temat: Coś jest nie tak...
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    ..tylko co?
    Witam, komputer ojca ma ewidentny problem z wyświetlaniem filmów z YT.
    Efekt widać na screenie poniżej:
    http://imageshack.us/photo/my-images/714/bdykodekw1.
    jpg/
    System to windows 7, generalnie system jest jak go MS stworzył: nic nie
    dodawane, żadne kodeki itp. Aktualizacja Adobe Flash Playera zrobiona a
    efekty jak widać. Ma ktoś może jakiś pomysł jak to poprawić?
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 2. Data: 2011-09-04 23:03:09
    Temat: Re: Coś jest nie tak...
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-09-04 22:11, Qlfon pisze:
> [...]
    > dodawane, żadne kodeki itp. Aktualizacja Adobe Flash Playera zrobiona a
    > efekty jak widać. Ma ktoś może jakiś pomysł jak to poprawić?
    U mnie tak bywa na niektórych filmach przez kilka pierwszych sekund.

  • 3. Data: 2011-09-04 23:30:59
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 04.09.2011 22:11, Qlfon pisze:
> [...]
    > dodawane, żadne kodeki itp. Aktualizacja Adobe Flash Playera zrobiona a
    > efekty jak widać. Ma ktoś może jakiś pomysł jak to poprawić?

    Sprawdź pod Ubuntu

  • 4. Data: 2011-09-05 07:57:24
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-09-05 01:03, Padre pisze:

    > U mnie tak bywa na niektórych filmach przez kilka pierwszych sekund.
    Tu odwrotnie: początek jest OK a potem się zaczyna niezależnie od
    rozdzielczości.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 5. Data: 2011-09-05 12:37:52
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Sun, 04 Sep 2011 22:11:27 +0200, Qlfon wrote:

    > ..tylko co?
    > Witam, komputer ojca ma ewidentny problem z wyświetlaniem filmów z YT.
> [...]

    Normalna jakość obrazu dla youtube.

    --
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-09-05 13:26:33
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-09-05 14:37, robot pisze:

    jpg/

    > Normalna jakość obrazu dla youtube.

    :)
    Pomogło wyłączenie przyspieszenia sprzętowego w ustawieniach flash playera.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 7. Data: 2011-09-07 10:12:56
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2011-09-05 15:26, Qlfon pisze:

    jpg/

    > :)
    > Pomogło wyłączenie przyspieszenia sprzętowego w ustawieniach flash playera.

    Zmień sterownik od grafiki i nie wyłączaj przyśpieszania sprzętowego...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj