  • 1. Data: 2013-06-14 12:42:51
    Temat: Spacja w DOS
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Witam, jeśli pytam na niewłaściwej grupie, to przepraszam, ale mam
    pytanie. Mam w Windows nazwę użytkownika np. J. Kowalski (ze spacją).
    Kiedy w polu poleceń DOS wpisuję ze spacją J. Kowalski, to nie odnajduje
    to użytkownika. Jak wpisać tę spację? Czy zadziała znak %, czyli
    J.%Kowalski?

    Dzięki wielkie!

  • 2. Data: 2013-06-14 12:50:04
    Temat: Re: Spacja w DOS
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Uściślając: nie chodzi o czysty DOS, lecz o wiersz poleceń w Windows 7.
    Dzięki

  • 3. Data: 2013-06-14 12:51:43
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-06-14 12:50, Kenjiro pisze:
    > Uściślając: nie chodzi o czysty DOS, lecz o wiersz poleceń w Windows 7.
    > Dzięki

    Spróbuj w cudzysłowie.
    I następnym razem pytaj np. na pl.comp.os.ms-windows.winnt
    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 4. Data: 2013-06-14 14:24:13
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Jun 14, 12:42 pm, Kenjiro <k...@s...pl> wrote:
    > to użytkownika. Jak wpisać tę spację? Czy zadziała znak %, czyli
    > J.%Kowalski?

    Może lewy ALT+255

    L.

  • 5. Data: 2013-06-14 21:07:06
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Uściślając: nie chodzi o czysty DOS, lecz o wiersz poleceń w Windows 7.

    W cudzysłowie, gdy chodzi o pliki to dir /x i pokaże Ci krótkie nazwy, jakie są
    używane
    przez DOS, np:

    Ew. możesz zamiast nazwy użytkownika użyć zmiennej systemowej, wtedy się odwołujesz
    do
    %USERNAME% zamiast "J. Kowalski"

    C:\Users\Przemek>echo %USERNAME%
    Przemek