  • Data: 2016-10-21 13:04:09
    Temat: Spalanie
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam seata cordobe I 1,4 8v od 8 lat.
    Rozglądam sie teraz za kolejnym autem i patrzę również na spalanie.

    Powiem szczerze że nie zwracałem na to uwagi do dzisiaj ale
    na 45 litrach robie ok 500 km plus minus czyli wychodzi 9 na 100 km.
    400 km po autostradzie z max 130 km/h
    600 km po krakowie
    na miesiąc.

    I tak jest od zawsze jak jeżdzę w taki sposób, w zimie trochę wiecej

    I wchodzę teraz na autocentrum.pl

    http://www.autocentrum.pl/spalanie/seat/cordoba/i/se
    dan/silnik-benzynowy-1.4-i-60km-1994-1999/

    a tam jest 7 słownie SIEDEM litrów.

    acha i dla jasności ponieważ wożę dzieci to auto znaczy o silnik dbam.
    jak trzeba to robię i koniec kropka.

    O co tu chodzi 7 a 9 litrów to kosmos!!!!

    Gdzie mogę znaleść wiarygodne informacje na temat spalania?