  • 1. Data: 2014-08-29 15:00:44
    Temat: Spodnie motocyklowe (przeróbka)
    Od: szaszownik <marcin.bielak@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam.
    Jeżdże juz od dłuszego czasu Yamaha R1 RN 12 i RN09 raz tym raz tym i tu
    jest maly problem , potrzebóje spodni ale moje wymiary sa dosyc nietypowe
    mam 176 cm wzrostu i wage 92kg tak wiec w pasie rozmiar spodni to 56 ale
    wzrost nie taki . Czy ta sie jakos skrócic nogawki ? widziałem osatnio na
    allegro rozmiar 56 na wzrost 176 ale juz sprzedane i troche sie podłamałem
    bo takich spdoni poprostu nie mozna kupic a nowe to wiadomo cena dosc
    spora. pozdrawiam wszystkich :
    )

  • 2. Data: 2014-08-29 15:28:15
    Temat: Re: Spodnie motocyklowe (przer�bka)
    Od: p...@b...pl

    W dniu piątek, 29 sierpnia 2014 15:00:44 UTC+2 użytkownik szaszownik napisał:
    > ale moje wymiary sa dosyc nietypowe
    >
    > mam 176 cm wzrostu i wage 92kg tak wiec w pasie rozmiar spodni to 56 ale
    >
    > wzrost nie taki .

    To są standardowe wymiary typowego precla.

    Popróbuj różnych producentów - każdy szyje inaczej wg mnie w pasie powinieneś wejść w
    52.

    Skrócić się da u krawca od skór ale to drogo wyjdzie.

    KJ

  • 3. Data: 2014-08-29 15:28:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-08-29 15:00, szaszownik pisze:
> [...]
    > tu jest maly problem , potrzebóje spodni ale moje wymiary sa dosyc
    > nietypowe mam 176 cm wzrostu i wage 92kg tak wiec w pasie rozmiar spodni

    no to szukaj rozmiaru 26 albo 27. To jest rozmiarowka dla niskich grubasow.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2014-09-09 11:02:59
    Temat: Re: Spodnie motocyklowe (przeróbka)
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-08-29 15:00, szaszownik pisze:

    > potrzebóje spodni ale moje wymiary sa dosyc
    > nietypowe mam 176 cm wzrostu i wage 92kg tak wiec w pasie rozmiar spodni
    > to 56 ale wzrost nie taki .

    Nie wstyd Ci tak się obżerać?

    --
    MN